اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار دنا جهت رفع مشکل زلزله‌زدگان

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد در راستای رفع مشکل زلزله‌زدگان سی‌سختی نشستی با فرماندار دنا برگزار کرد.

نشست مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار دنا جهت رفع مشکل زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، کیهانی مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه  جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان در راستای رفع مشکل زلزله‌زدگان سی‌سختی نشستی با فرماندار دنا داشتند.

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات و تلاش شما در زلزله سی‌سخت و همچنین همراهی شهروندان زلزله‌زده در همان ساعات اولیه زلزله قابل تقدیر است.

کیهانی افزود: با توجه حضور مسؤولان کشوری و استانی در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت و کمک‌های که صورت گرفت و خدمات‌رسانی خوب نشان از رضایت زلزله‌زدگان سی‌سختی داشت.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل آمار و اطلاعاتی مورد نیاز است که خسارت وارده به بخش دولتی و غیر دولتی و نحوه پیشرفت کار در قالب گزارش کامل ارسال شود.

پناهی فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا در این چند سال حوادث سختی را پشت سر گذاشته و بدترین آن‌ها سقوط هواپیما و زلزله سال گذشته بود که در زلزله اخیر خسارت مالی زیادی به شهروندان سی‌سختی وارد شد که خوشبختانه با نگاه اولویت‌دار مسؤولان  منابع اعتباری مورد نیاز قبل از تصویب هیات دولت تخصیص داده و در اختیار ستاد بازسازی قرار گرفت.

فرماندار دنا با اشاره به هماهنگی همه دستگاه‌ها در خدمت به مردم زلزله‌زده سی‌سخت گفت: همه نهادها از جمله بسیج، سپاه، نهادهای مردمی، خیرین، هلال احمر، ادارات خدمات‌رسان با یک هدف در کنار شهروندان بودند و بیشترین زحمات در حوزه ستاد بازسازی با مدیریت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونین،کارشناسان ارزیاب شهرستان را برعهده دارند که در همین جا از خدمات مطلوب ارائه شده تقدیر و تشکر می‌شود.

جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه نشست گفت: ما خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانیم و از همان  روزهای اول با تقسیم کار ستادی همه پای کار بودند و هم اکنون سیمان رایگان، میلگرد به نرخ کارخانه آجر مستقیم از اصفهان، بتن آماده، پروانه رایگان، طراحی رایگان، نقشه مشاور زیر نظر نظام مهندسی در اختیار زلزله زدگان شهرستان دنا قرار می‌گیرد.

در ادامه اعضای نشست از واحدهای خسارت دیده اماکن اداری شهرستان بازدید کردند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول