اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

168 زندانی جرائم غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 168 زندانی غیرعمد با 75 میلیارد تومان بدهی مالی در انتظار کمک خیران هستند.

168 زندانی جرائم غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 10 زندانی آزاد شدند که بدهی یک نفر از آنان مربوط به مهریه و 9 نفر دیگر بدهکار مالی بودند.

رئیس ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری افزود: مجموع این بدهی‌ها به 415 میلیون تومان می‌رسد که برای 24 میلیون تومان از این مبلغ رضایت گرفته شده، 175 میلیون از طریق کمک‌های بلاعوض و ما بقی از طریق آورده‌های مددجو و تسهیلات بلند مدت بدون بهره تأمین شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز 168 زندانی دیگر با مبلغ 75 میلیارد تومان با جرائم بدهی مالی جدا از زندانیان بدهی مهریه در انتظار کمک خیران هستند.

صیادی ادامه داد: امکان برگزاری جشن گلریزان و برنامه‌های پخش زنده در سال جای به علت شرایط سخت کرونایی و هزینه بالا وجود ندارد لذا خیران می‌توانند کمک‌های خود را به صورت فطریه، صدقات و کمک‌های اهدایی به حساب‌های ستاد دیه واریز کنند.

وی در پایان گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جشن گلریزان در فضای مجازی برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهاای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول