اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمک 43 میلیاردی خیرین به ایتام و فرزندان محسنین البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در یک سال گذشته با واریز بیش از 43 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد 65 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

کمک 43 میلیاردی خیرین به ایتام و فرزندان محسنین البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶هزار حامی حمایت هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۲۰۰ فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی بیش از ۴۳ میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی بابیان اینکه این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام ۸۸۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۴۸۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: با واریز بیش از ۴۳ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

محمدی فرد با تأکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان این پویش جهت جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت نماید.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول