اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فدراسیون جهانی والیبال کوتاه آمد/ تغییر در قانون ثبت‌نام لیگ ملت‌ها

فدراسیون جهانی والیبال تحت فشار و به دلیل اعتراض چند کشور قدرتمند، قانون ثبت‌نام در لیگ ملت‌ها را تغییر داد.

فدراسیون جهانی والیبال کوتاه آمد/ تغییر در قانون ثبت‌نام لیگ ملت‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در بخش مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه ادامه خواهد داشت. رقابت‌های زنان، چهارم خرداد‌ شروع خواهد شد و تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت. فدراسیون جهانی والیبال پیش از این اعلام کرده بود که تیم‌ها برای حضور در این مسابقات باید فهرستی را اعلام کنند و با همان نفرات به بازی‌ها ادامه دهند.

این امر موجب اعتراض چند کشور قدرتمند در والیبال جهان شد. آنها معتقد بودند که ستاره هایش در سال منتهی به المپیک باید بیشتر استراحت کنند. در نهایت فدراسیون جهانی والیبال هم کوتاه آمد و برخی قوانین را تغییر داد؛ به این ترتیب طبق قانون جدید به تیم‌ها اجازه داده شده تا در طول مسابقات حداکثر 6 بازیکن را از لیست خود تغییر دهند و این اتفاق تنها یک بار و اواسط بازی‌ها انجام خواهد شد.

به این ترتیب بازیکنانی که درگیر تیم‌های باشگاهی بودند فرصت خواهند داشت تا استراحت کرده و کمی دیرتر به تیم‌های خود ملحق شوند. مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها در بخش مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و در بخش زنان نیز سوم و چهارم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول