اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«علی دهقان» دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان گلستان شد

دبیرکل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در حکمی، «علی دهقان» را به عنوان دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان گلستان منصوب کرد.

«علی دهقان» دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز، مهرداد توکلی دبیرکل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز، طی صدور حکمی علی دهقان را به عنوان دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان گلستان منصوب کرد.

در بخشی از حکم آمده است: جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هنری حوزه دفاع مقدس در کشور است که مورد توجه ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و همچنین تشکل‌های  دانشجویی  است، این رویداد هنری و ارزشی مستلزم برنامه‌ریزی و بکارگیری تجربه و همچنین ترویج  و تقویت ادبیات دفاع مقدس و بازآفرینی رشادت­‌ها و ایثارگری‌های خالصانه شهدا و رزمندگان در بین جامعه دانشگاهی و عموم مردم  است.

لذا به پیشنهاد معاونت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان و همچنین نظر به تعهد ارزنده جنابعالی در حوزه­‌های فرهنگی هنری، به موجب این حکم به عنوان «دبیر اولین جشنواره  دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان گلستان» منصوب می­‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند حکیم و بهره‌گیری از تجربیات شخصیت‌های صاحب‌نظر، در انجام امور محوله و شرح وظایف اجرایی موفق باشید.

اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در دو سطح استانی و ملی با مشارکت حداکثری دانشجویان،کارمندان، استادان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آموزش عالی سراسر کشور، به دبیرکلی مهرداد توکلی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است آدرس کانال استانی این جشنواره در پیام‌رسان ایتا به نشانی tarikhsazfest برای دسترسی به شرایط و مقررات جشنواره در دسترس عموم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول