اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عضو هیأت علمی دانشگاه اراک در آکادمی آموزش عالی کشور انگلستان برگزیده شد

مهدی سلیمانی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اراک به عنوان عضو هیات علمی پژوهشی دانشگاه کرنفیلد انگلستان برگزیده شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه اراک در آکادمی آموزش عالی کشور انگلستان برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی سلیمانی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اراک به عنوان عضو هیات علمی پژوهشی دانشگاه کرنفیلد انگلستان برگزیده شد.

سلیمانی در این خصوص در مصاحبه با فارس در تشریح فرآیند اخذ این عضویت اظهار کرد: پیرو ماموریت پژوهشی از سوی دانشگاه اراک به عنوان عضو هیات علمی پژوهشی به دانشگاه کرنفیلد کشور انگلستان عزیمت کردم؛ در مدت حضور در این دانشگاه در دو پروژه صنعتی در زمینه خودروهای الکتریکی به طور مشترک با دانشگاه یو سی ال لند و دانشگاه صنعتی درسدن آلمان همکاری داشتم.

وی افزود: در طی این مدت نیز علاوه بر فعالیت های پژوهشی و صنعتی به دعوت دانشگاه، به تدریس درس سیستم‌های کنترل پیشرفته در خودرو در مقطع کارشناسی ارشد در دو نیم‌سال تحصیلی و راهنمایی ۳ پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی خودرو و مکاترونیک پرداختم که این پژوهش‌ها منجر به عضویت آکادمی آموزش عالی انگلستان شد.

دانشگاه کرنفیلد جز ۵ دانشگاه برتر کشورهای انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی در رشته مهندسی مکانیک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول