اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خبری از تکمیل ساختمان دوچرخه‌سواری نیست/آجر روی آجر گذاشته نشد

با وجود واریز پول از سوی وزارت ورزش و جوانان هنوز ساختمان نیمه کاره سال 99 به همان شکل باقی‌مانده است.

خبری از تکمیل ساختمان دوچرخه‌سواری نیست/آجر روی آجر گذاشته نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری هم مثنوی هفتاد من شده و با وجود بخش زیادی از کارهای آن انجام شده، اما ماه‌هاست که نیمه کاره مانده و توجهی به آن نمی‌شود.

ماه‌های آخر ریاست قمری در پاییز و زمستان بود که به دلیل اتمام بودجه ساخت این ساختمان متوقف شد و به صورت نیمه کاره رها شد به امید آنکه پولی از وزارت ورزش برسد و دوچرخه سواری صاحب فدراسیون نو و نوار شود، اما قمری رفت و سرپرست آمد و باز هم با وجود بودجه‌ای وزارت ورزش داده، هنوز خبری از ادامه کار نیست.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری سال گذشته بود که خبر از واریز یک میلیارد تومانی از سوی وزارت ورزش برای تکمیل ساختمان داد و تصور می‌شد که کار آغاز شود و ساختمان طی یکی دو ماه به بهره برداری برسد، اما آنطور که از شواهد پیداست هنوز آجری روی آجر گذاشته نشده و با این شرایط تکمیل ساختمان را باید رئیس آینده برعهده بگیرد.

داوری به فارس می‌گوید: وزارت ورزش پولی را واریز کرده و خود فرامرزیان نیز پیگیر است. ما هم نشست‌هایی را با پیمانکار مربوطه داشته‌ایم و در حال بررسی شرایط هستیم.

سرپرست فدراسیون در مورد اینکه آیا این پروژه در زمان شما تکمیل می‌شود، گفت: تا جایی که بتوانیم کار می‌کنیم، اما باقی کار احتمالا در دوره رئیس آینده تکمیل شود.

دوچرخه سواری در سال‌های گذشته کم از این پروژه‌های نیمه کاره نداشته و چندین پیست به دلیل نبود اعتبار یا کم کاری پیمانکارها و مسئولان مربوطه نیمه کاره رها شده و بناهایی که هنوز تکمیل نشده‌اند، در حال تخریب هستند. نکته‌ای که مایه تاسف است اینکه تمام این هزینه‌ها از بیت المال خرج می‌شود و چرا کسی نمی‌خواهد جلوی این حیف و میل بیت المال را بگیرد؟

آیا ساختن و تکمیل یک ساختمان کوچک آنقدر برای ورزش ایران و وزارت ورزش سخت است که بهره برداری از آن باید چند سال به طول بینجامد؟ هر ساله میلیاردها تومان در ورزش کشور بی جهت هزینه می‌شود و آن وقت یک ساختمان باید مدت‌ها به صورت نیمه کاره رها شود.

به گزارش فارس، دوچرخه سواری ایران در سال‌های گذشته مشکلات زیادی داشته و نتایج ضعیف آن نگاه‌ها را تغییر داده و شاید هم همین موضوع یکی از دلایل بی توجهی وزارت ورزش به این رشته باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول