اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در لواسان

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان فاز دوم طرح شهید سیلمانی را با راه اندازی دومین پایگاه سلامت در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر لواسان آغاز کردند.

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در لواسان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان امروز در جلسه اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغ سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، تیم‌های حمایتی و مراقبتی بسیج با قوت بیشتر وارد عرصه دفاع از سلامت جامعه شدند.

وی گفت: انجام تماس با مبتلایان و رصد وضعیت بهبودی و یا تشدید بیماری، احصاء نیازمندی‌های بیماران قرنطینه در منازل از جمله نیاز به خرید ، وصل سرم و... همچنین توزیع بروشور‌های آموزشی با ذکر شماره تماس پایگاه سلامت در درب منازل، ضدعفونی معابر، ساختمان‌ها و منازلی که درخواست می‌کنند، از جمله اقداماتی است که توسط بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان افزود: توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده همچنین کمک مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی و توزیع غذای گرم از وظایفی است که بسیجیان در این طرح نسبت به آن اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام شکوهی بیان کرد: در همین راستا جلسه‌ای با حضور بسیجیان و مسؤولان شهری از جمله فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، بخشدار  لواسانات و مسؤول شبکه بهداشت و دیگر مسؤولان شهر لواسان برای انجام آمادگی لازم برای هم افزایی و هماهنگی برگزار شد.

وی تصریح کرد:سال گذشته با اجرای طرح مشترک و ملی شهید قاسم سلیمانی شاهد برکات بسیاری بودیم که امید است با عزم ملی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم شاهد روند نزولی شیوع ویروس در کشور باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در پایان از اجرای فاز دوم طرح شهید سیلمانی با راه اندازی دومین پایگاه سلامت در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر لواسان خبر داد.

رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای همه الزامی است

رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات نیز در این جلسه اظهار کرد: رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و مواردی که ستاد ملی کرونا در سطح کشور  مشخص می‌کند برای مسؤولان و مردم الزامی است.

وی گفت: مسؤولان در حقیقت خدمت گزار مردم هستند و در بحث خدمت دو مؤلفه امنیت و سلامت مردم را باید در اولویت خود در این منطقه قرار دهیم.

برخی‌ها در  طرح سردار شهید سیلمانی کم‌کاری می‌کنند

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار مدیری‌نیا فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الغدیر از اقدامات شناسایی تعداد سکنه لواسانات و رودبارقصران و غربالگری تیم‌های حمایتی و معرفی در صورت لزوم به تیم‌های مراقبتی و آگاه سازی مردم در قرارگاه پدافند زیستی شهید سلیمانی خبر داد.

وی افزود:در فاز دوم طرح سردار شهید سیلمانی از ادارات انتظار داریم خدمات و ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورند و در این زمینه هزینه کنند، ما در بدنه بسیج و سپاه با ظرفیت نیروی انسانی به میدان آمده‌ایم اما  شاهد کم‌کاری از سوی برخی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الغدیر تصریح کرد: زمانی که طرحی به نتیجه می‌رسد بعضاً مصاحبه می‌کنند و می‌گویند ما این طرح را به نتیجه رساندیم، بعضاً می‌بینیم ماسک تهیه می‌کنند و به اسم خودشان یا اداره‌ مربوطه توزیع می‌شود.

مدیری‌نیا بیان کرد: باید ما توزیع این موارد رو به شکل هوشمندانه اداره کنیم و بسته‌هایی تهیه شود و با نام نامی سردار بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب قرارگاه مشترک پدافد زیستی در اختیار خانواده‌ها قرار داده شود و اسم و رسمی از رده یا اداره یا نهاد خاصی نباشد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۹/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول