اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کسب رتبه نخست مخابرات منطقه کردستان در خدمات دیتای تجاری

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در ارزیابی شاخص تحقق دایری خالص خدمات دیتا تجاری، منطقه کردستان حائز رتبه نخست کشوری شد، گفت: این موفقیت از دیگر افتخارات منطقه درکسب عناوین برتر کشور در شاخص‌های مختلف است.

کسب رتبه نخست مخابرات منطقه کردستان در خدمات دیتای تجاری

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: مخابرات استان در ارزیابی انجام شده توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در شاخص دایری خالص خدمات دیتا تجاری با تحقق 189 درصدی اهداف این شاخص رتبه اول کشوری را در بین 31 استان به خود اختصاص داد.

وی ضمن تشریح سرویس دیتای تجاری خاطر نشان کرد: این سرویس شامل اینترنت اختصاصی نا محدود، اینترانت اختصاصی انواع سرویس‌های MPLS در بستر شبکه‌های هواوی و TLAPS از جمله شبکه امن بانکی تحت عنوان "نورونتا" است،که با تلاش همکاران، مزایای آن برای مشتریانِ تجاری،G.، شرکت‌ها و ... توصیف و نسبت به ترغیب مشتریان این سرویس اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: بر اساس نیاز مشتریان تجاری و برنامه‌ریزی‌های مستمر در راستای اجرای دقیق دستورالعمل ‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در این حوزه، شاهد تحقق برنامه‌های دایری خالص خدمات دیتا تجاری به مقدار بیش از هدف تعیین شده هستیم که دایری 137 پورت دیتا تجاری در سال گذشته موید این مهم است.

وی تصریح کرد: مقایسه عملکرد مخابرات منطقه در شاخص تحقق دایری خالص خدمات دیتا تجاری به لحاظ کمی و کیفی در بین 31 منطقه مخابراتی در کشور و کسب رتبه اول کشوری توسط منطقه بیانگر حسن توجه پرسنل این مجموعه نسبت به برنامه‌ها و تحقق حداکثری آن‌ها است که زحمات و جدیت کارکنان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه بهره‌مندی بیش از پیش مشتریان دیتای تجاری از سرویس مذکور با ضریب اطمینان بالاتر از یک شبکه امن ارتباطی می‌تواند اطلاعات و داده‌های آنها را در یک فضای امن پشتیبانی نماید، یادآور شد: در حال حاضر زیر ساخت و امکانات لازم برای دایری پورت‌های جدید به متقاضیان تجاری در استان فراهم است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول