اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فوت ۱۷۶۱ کرونایی در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از فوت ۱۴ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد و گفت: تعداد موارد فوتی از ابتدای بیماری به یک‌هزار و ۷۶۱ مورد رسیده است.

فوت ۱۷۶۱ کرونایی در همدان

محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۶۷۶ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۳۳ هزار و ۸۱۱ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۱۳ هزار و ۲۵۶ مورد افزایش یافته است.

وی از فوت ۱۴ نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها از ابتدای بیماری به یک‌هزار و ۷۶۱ مورد در استان رسیده است خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار ۳۰۱ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۵۳ مورد در بخش عادی و ۳۴ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۶۱ نفر وخیم گزارش شده است.

وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در شهرستان اسدآباد ۵۱۱ نفر، شهرستان بهار ۷۳۰ نفر، تویسرکان  ۸۴۲ نفر، رزن ۵۷۴ نفر، درگزین ۲۲۲ نفر، فامنین ۲۴۳ نفر، کبودراهنگ ۸۲۸ نفر، ملایر ۲ هزار و ۴۰۱ نفر، نهاوند یک‌هزار و ۷۰۴ نفر، همدان ۴ هزار و ۸۶۴ نفر و خارج از استان ۳۳۷ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری در پایان سخنانش ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآور شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول