اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

غنی‌سازی 60 درصد نشان داد که عملیات تروریستی نمی‌تواند جلودار پیشرفت ما باشد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ‌غنی‌سازی 60 درصد نشان داد که عملیات تروریستی و اقدامات خرابکارانه و امثال آن نمی‌تواند مانعی بر سر راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد.

غنی‌سازی 60 درصد نشان داد که عملیات تروریستی نمی‌تواند جلودار پیشرفت ما باشد

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خرگزاری فارس، با اشاره به غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در کشور گفت: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم به دشمن این پیام را داد که عملیات تروریستی و  خرابکارانه و امثال این اقدامات نمی‌تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود.

وی افزود: امروز کشور ایران به آن سطح از خودباوری و به آن جایگاه از قدرت رسیده که با ترور افراد یا عملیات خرابکارانه نمی‌توان جلوی پیشرفت آن را گرفت و این موضوعی است که در عمل بارها ثابت شده است. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: علاوه بر این، غنی‌سازی 60 درصد به دیگر کشورهای دنیا نیز این پیام را داد که امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود و نیروی جوان و با استعدادهایی که دراختیار دارد توانسته به جایگاه رفیعی از نظر علمی، تکنولوژیکی و ... دست یابد. 

نصیرایی خاطرنشان کرد: همچنین برای دوستان ما و کسانی که می‌خواهند مستقل باشند، جمهوری اسلامی ایران یک الگوی مناسب است که این مسیر را طی کرده و امروز روی پای خود ایستاده است. 

وی افزود: تیم مذاکره‌کننده نیز باید بداند ما به آمریکا نیاز نداریم و آمریکا و اروپا به ما نیاز دارند و باید حواسشان را در مذاکره با غربی‌ها جمع کنند و به دفاع از حقوق ملت و از منافع ملت صیانت کنند.

عض فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت:‌ اعضای تیم مذاکره کننده باید مراقبت کنند تا آنچه که در مذاکرات برجام اتفاق افتاد و هزینه‌هایی به مردم ما تحمیل شد مجدد اتفاق نیفتد و از تحمیل هزینه به مردم جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول