اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۴۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رعایت نمی‌شود

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هزار و ۱۶۱ مورد بازدید انجام شد که از این میان ۶۶۸ مورد فعال بودند و بیش از ۴۱ درصد پروتکل‌های بهداشتی و قوانین انجام محدودیت‌ها رعایت نمی‌شود.

۴۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رعایت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد باباخانی بیان کرد: در شرایط قرمز کرونایی، اماکن دارای محدودیت خدمت نباید فعال باشند اما متاسفانه برخی از اماکن به کار خود ادامه می دهند که در بازدید های مشترک با متولیان امر از اماکن بازدید و تخلف آنها را یادآور می شویم.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بازدیدها براساس رنگ بندی و اعلام محدودیت‌ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه با مشارکت اصناف و اتاق صنعت و معدن انجام می‌شود و کارشناسان بهداشت محیط بر این بازدیدها نظارت دارند.

رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی افزود: در سطح مشهد ۷۶۱ مورد بازدید از اماکن عمومی مشمول محدودیت انجام شده است که از این تعداد ۴۶۴ مرکز فعال بودند.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی شهر مشهد وجود دارد که می تواند زمینه‌ساز انتشار هر چه بیشتر بیماری شود.

باباخانی عنوان کرد: ۸۴۶ مورد بازدید از اماکن عمومی در سطح شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه انجام شد؛ ۲۰۴ مورد از این اماکن فعال بودند و میزان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ها بیش از ۲۴ درصد است.

رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در مجموع در مناطق تحت پوشش دانشگاه هزارو ۱۶۱ مورد بازدید انجام شد که از این میان ۶۶۸ مورد فعال بودند و بیش از ۴۱ درصد پروتکل‌های بهداشتی و قوانین انجام محدودیت‌ها رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول