اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نقش‌آفرینی فروشگاه‌های اینترنتی در فروش سوغاتی‌های لارستان

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه اجناس فروشگاه های اینترنتی از مبدأ لارستان بیشتر مواد خوراکی، سوغات و پوشاک است، گفت: روزانه حدود یک هزار مرسوله جهت توزیع در شهر لار و توابع وارد اداره پست لارستان می شود که بیش از ۷۰ درصد این مرسولات خریدهای اینترنتی و آنلاین است.

نقش‌آفرینی فروشگاه‌های اینترنتی در فروش سوغاتی‌های لارستان

مجتبی طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس در لارستان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۴۰۰ هزار مرسوله به اداره پست لارستان وارد و بیش از ۳۲۰ هزار کالا از همین طریق خارج به شهرهای دیگر ارسال شده استT اظهار داشت: لارستان از نظر تحقق درآمد در سال ۹۹ رتبه دوم جدول و در بین شهرستان های بزرگ استان فارس رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و توانسته بالاتر از شیراز ۱۵۷ درصد درآمد داشته است.

وی با اشاره به اینکه اجناس فروشگاه های اینترنتی از مبدأ لارستان بیشتر مواد خوراکی، سوغات و پوشاک است، افزود: روزانه حدود یک هزار مرسوله جهت توزیع در شهر لار و توابع وارد اداره پست لارستان می شود که بیش از ۷۰ درصد این مرسولات خریدهای اینترنتی و آنلاین است.

رئیس اداره پست لارستان با بیان اینکه نرخ ارسال مرسولات برای مشتریان به لحاظ خریدهای اینترنتی و حضوری تفاوتی نمی کند تصریح کرد: اداره پست لارستان همانند همه ارکان و واحدهای شرکت ملی پست تمام تلاش خود را به منظور توزیع مرسولات در کمترین زمان ممکن را به کار می‌گیرد.

این مسوول علت تاخیر در توزیع مرسوله ها را در سال گذشته به دلیل وجود ویروس کرونا و تمایل بیشتر شهروندان به خرید های اینترنتی و تعداد زیاد مرسوله ها دانست و خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست ایران در سطح کلان از چندی پیش با ایجاد پنج هاب پستی در سطح کشور و همچنین استقرار سیستم تجزیه و مبادلات هوشمند در مرکز تجزیه و مبادلات کشور در تهران توانسته تاخیر در ارسال مرسولات را به حداقل ممکن کاهش دهند.

طاهری وی با بیان اینکه ارسال مرسولات به تهران از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان از برنامه سال جاری اداره پست لارستان از اضافه کرد: امید می‌رود با ایجاد این خط مبادله مدت سیر و ارسال مرسولات به مرکز کشور به حداقل زمان ممکن برسد.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول