اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اخبار خوب از گوشه‌ و کنار مرکزی/ از تعریف ردیف بودجه بیمارستان محلات تا فعال‌تر شدن فرودگاه اراک

بیمارستان جدید محلات با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجلس صاحب ردیف بودجه شد.

اخبار خوب از گوشه‌ و کنار مرکزی/ از تعریف ردیف بودجه بیمارستان محلات تا فعال‌تر شدن فرودگاه اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، بیمارستان جدید الحداث محلات که پیش از این فاقد ردیف بودجه شد، با اختصاص  ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری صاحب ردیف بودجه شد. 

در بودجه پیشنهادی دولت ردیف این بیمارستان صفردر نظر گرفته شده بود که نمایندگان مجلس با اختصاص 110 میلیارد ریال در سال جاری برای آن ردیف بودجه‌ای اختصاص دادند.

همچنین با پیگیری‌های انجام شده  ۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع محرومیت روستاهای محلات و دلیجان در مجلس مصوب شد و ردیف‌بودجه‌ای برای جاده مشهد اردهال به نراق تعیین شد.

 در شهرستان اراک نیز دستور فعال‌تر شدن فرودگاه اراک با ایجاد خط هوایی اراک ـ تبریز ـ  اراک توسط ایرلاین‌های داخلی، تسریع انجام مطالعات و اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای احداث جاده درمن - داین بین شهرستان‌های اراک و خنداب، تخصیص اعتبار برای تهیه طرح تفصیلی جدید کلانشهر اراک، تامین اعتبار مورد نیاز برای تهیه طرح ویژه مطالعات شهرسازی و گردشگری در منطقه سنجان و کرهرود از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

دستور تسریع انجام مطالعات و اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای احداث جاده وفس - آقچه کهریز شهرستان کمیجان نیز با پیگیری‌های صورت گرفته از وزیر راه و شهرسازی اخذ شد.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول