اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 35 هزار تومان تعیین شد

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: قیمت زولبیا و بامیه درجه یک در استان زنجان 35 هزار تومان تعیین شد.

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 35 هزار تومان تعیین شد

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس قیمت پیشنهادی از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و طی جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه قنادان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونین سازمان، قیمت زولبیا و بامیه درجه یک در استان زنجان ۳۵ هزار تومان مصوب و لازم‌الاجرا شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: در این جلسه قیمت آنالیز شده توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد پذیرش قرار گرفت و برای اجرا به اتاق اصناف و اعضای اتحادیه قنادان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس قیمت ۳۵ هزار تومان برای زولبیا و بامیه مخلوط درجه یک تعیین شده است، گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه مغایرت قیمت در واحدهای مذکور مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

مسلمی در ادامه به نظارت بر بازار طی ماه رمضان اشاره کرد و افزود: نظارت بر بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان بصورت مشترک توسط بازرسان این سازمان و اتاق اصناف و همکاری شبکه بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و سازمان تعزیرات حکومتی در سطح استان انجام می‌شود.

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: اولویت این طرح علاوه بر کالاهای پر مصرف مانند خرما، آش و حلیم، اقلام پروتئینی و لبنیات، نظارت بر کالاهای تنظیم بازاری مانند برنج، شکر، روغن نباتی و گوشت منجمد است.

وی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از قبیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب و احتکار مراتب را ا سامانه ۱۲۴ طرح موضوع کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول