اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

محسن هاشمی: احساس بدی نسبت به توان خودم ندارم/ «فائزه» هم من را تأیید کرده+ فیلم

محسن هاشمی با برشمردن عوامل موثر در ثبت‌نام در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم‌گیری در این‌باره را سخت عنوان کرد و گفت: به من در حدی رجوع شده است که ثبت نام کنم. قصد تعریف از خود ندارم اما احساس بدی نسبت به توان خودم ندارم.

محسن هاشمی: احساس بدی نسبت به توان خودم ندارم/ «فائزه» هم من را تأیید کرده+ فیلم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن هاشمی با برشمردن عوامل موثر در ثبت‌نام در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم‌گیری در این‌باره را سخت عنوان کرد و گفت: به من در حدی رجوع شده است که ثبت نام کنم. قصد تعریف از خود ندارم اما احساس بدی نسبت به توان خودم ندارم؛ اتفاقا فائزه هاشمی هر چند گفته که به من رأی نمی‌دهد اما توان من را تأیید کرده و گفته توانش برای این پست خوب است.

وی با بیان اینکه اگر دست خودم باشد سعی می‌کنم در این عرصه وارد نشوم، تصریح کرد: البته در بازه ثبت‌نام معمولا اطرافیان می‌گویند اگر ثبت نام نکنی فرصت از دست می‌رود و فشار می‌آورند که اگر ثبت‌نام کنی هم چیزی را از دست نمی‌دهی؛ باید صبر کنیم و ببینیم با توجه به این مصائل چه تصمیمی خواهم گرفت.

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول