اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آماده‌سازی 9 کتاب تا پایان اردیبهشت‌ در زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از آماده‌سازی 9 کتاب تا پایان اردیبهشت‌ماه در زنجان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها برای کنگره 3535 شهید تألیف شده است.

آماده‌سازی 9 کتاب تا پایان اردیبهشت‌ در زنجان

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان متشکل از ۱۹ کمیته فعال است که انجام فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان بر عهده کانون پرورش فکری و اعضای این کمیته نهاده شده است، اظهار کرد: این کمیته جلسات متعددی را در داخل کانون با حضور اعضا و مربیان و کارشناسان خود برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: با توجه به مسؤولیتی که در کنگره شهدا به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محول شده است، اقدامات در این قالب از سال گذشته آغاز شده و به نتایج خوبی هم رسیده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب موجود در استان‌ گفت: باید تلاش کنیم کارها به سرانجام برسد و با هم‌افزایی و هماهنگی شاهد تعالی کار باشیم.

نوری گفت: با هماهنگی به عمل آمده قرار است بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب برای کنگره شهدا چاپ شود که سهم کانون از این تعداد ۹ جلد است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه کتاب داستان کودک با سوژه بمباران، داستان کودک با سوژه شهید حمید احدی، داستان کودک با موضوع شهید رضا سلیمانی از جمله کتاب‌های در دست تألیف کانون برای کنگره ۳۵۳۵ شهید است، اضافه کرد: همچنین داستان کودک با موضوع شهید میرزاعلی رستمخانی، داستان کودک با موضوع موضوع شهید ابراهیم اصغری، مجموعه شعر کودک و نوجوان، خاطره‌نگاری از همسر شهید ورقایی و مجموعه داستان‌های کوتاه با موضوع شهدای شاخص زنجان نیز ویژه این برنامه بزرگ تألیف می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به تألیف کتاب‌های اعلامی انجام شده و به مراحل خوبی رسیده است، گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه کتاب‌هایی که تکلیف شده تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول