اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فاقد کولر بودن برخی منازل نیازمندان در بندرلنگه

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از عمده مشکلات ما در شهر بندرلنگه فاقد کولر بودن منازل برخی نیازمندان است که در این فصل گرما در شرایط سختی به سر می‌برند.

فاقد کولر بودن برخی منازل نیازمندان در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان امشب با حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار،اظهار داشت: در شهرستان ما مطالب از باب محرومیت و نیازمندان زیاد است چرا که بالغ بر ۳۰ درصد مردم این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی یا در انتظار تحت پو‌‌شش قرار گرفتن این دستگاه‌ها می‌باشند.

وی افزود: در مسئله کار آفرینی این شهرستان ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های صنایع دستی، دریامحور و حتی کشاورزی دارد که متاسفانه از این ظرفیت ها استفاده  مقبولی نشده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: این شهرستان با دارا بودن حدود ۳۰۰کیلومتر مرزدریایی یک کارخانه محصولات فراورده های دریایی بزرگ با ظرفیت اشتغالزایی بالا نداریم و فقط چند شرکت بسته بندی آبزیان وجود دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از کمیته امداد انتظار داریم سرمایه‌گذاری‌های ملی را به این سمت سوق دهد چرا که این شهرستان ظرفیت سرمایه‌گذاری در سطح ملی را دارا می‌باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تاکید کرد: باید به محتوای فرهنگی افراد آسیب‌پذیر و نیازمندان تحت پوشش توجه جدی شود و اینکه یکی از عمده مشکلات ما در این شهر فاقد کولر بودن منازل برخی نیازمندان است که در این فصل گرما در شرایط سختی به سر می‌برند.

وی گفت: روحانیون تشیع وتسنن این منطقه همه در خدمت برنامه‌های کمیته امداد برای پیشبرد اهداف مقدس این نهاد هستند.

وی در پایان خطاب به مسوؤلان کمیته امداد، بیان داشت: جدی به کارها ورود کنید و مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و از مسئولان رده بالای این دستگاه مطالبه کنید تعارفات را کنار بگذاریم و واقعیت‌ها و محرومیت‌ها را به مسوؤلان بالا دست بگویید.

انتهای پیام/88028
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول