اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

هکر خطرناک اوکراینی به ده سال زندان محکوم شد

یک هکر مشهور اوکراینی به علت سازماندهی گروه هکری فین 7 و استراق سمع و سرقت انبوهی از اطلاعات به ده سال زندان محکوم شد.

هکر خطرناک اوکراینی به ده سال زندان محکوم شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا این هکر اوکراینی فدیر هلیدر نام دارد و 35 ساله است. وی مغز متفکر گروه هکری فین 7 بوده است.

وی به دنبال ارائه درخواست استرداد دولت آمریکا در سال 2018 در آلمان شناسایی و توسط پلیس این کشور دستگیر شد. وی سپس به سیاتل آمریکا منتقل شد و در سپتامبر سال 2019 به علت استراق سمع و سرقت اطلاعات مجرم شناخته شد.

این هکر و گروه تحت رهبری وی در زمینه سرقت اطلاعات کارت های اعتباری تخصص داشتند و شبکه ای از رایانه های سرور را برای حمله به رایانه های افراد قربانی مدیریت می کردند. آنها برای جلوگیری از شناسایی خود از شبکه های ارتباطی رمزگذاری شده استفاده می کردند.

گروه هکری فین 7 بیش از 70 عضو فعال دارد که کسب و کارهای متنوعی را مدیریت می کنند. هک کردن، نصب بدافزار بر روی رایانه ها، ارسال ایمیل های آلوده و مخرب و غیره از جمله تخصص های اعضای این گروه هکری است. گروه هکری یادشده به صدها شرکت آمریکایی حمله کرده و هزاران سیستم رایانه ای آنها را هک کرده و اطلاعات میلیون ها کارت اعتباری را سرقت کرده و به فروش رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول