اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله و جنبش امل: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیاز ملی لبنان است

حزب الله و جنبش امل لبنان در نشست امروز(سه شنبه) خود تاکید کردند، امروز خط مشی، فرهنگ و سلاح مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیاز ملی لبنان است.

حزب الله و جنبش امل: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیاز ملی لبنان است

به گزارش پایگاه خبری العهد، حزب الله و جنبش أمل امروز پس از برگزاری نشستی مشترک در جنوب لبنان با صدور بیانیه‌ای بر قدرت روابط ائتلاف میان امل و حزب الله و ادامه همکاری در سطوح و زمینه های مختلف به خصوص در شرایط بحران اقتصادی، مالی، معیشتی و بهداشتی لبنان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه آمده است: در سالروز عملیات نظامی خوشه‌های خشم رژیم صهیونیستی علیه لبنان که با وقوع جنایات خصمانه این رژیم علیه مناطق جنوب لبنان و به خصوص النبطیه، قانا، المنصوری و همراه بود، این رژیم اشغالگر همچنان به رویکرد خصمانه خود علیه لبنان ادامه می‌دهد و حریم زمینی، دریایی و هوایی لبنان را نقض کرده و حریم هوایی لبنان را سکویی برای تجاوز علیه سوریه قرار داده است .

حزب الله و جنبش امل تاکید کردند: در این شرایط باید این اعتقاد ملی تقویت شود که رویکرد، فرهنگ و سلاح مقاومت در کنار ارتش و ملت هنوز و بیش از هر زمان دیگری، یک نیاز ملی برای مهار تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حفاظت از ثروت‌های آن است.
در این بیانیه درباره مساله سیاسی مربوط به بحران تشکیل کابینه در لبنان حزب الله و جنبش امل بر لزوم تسریع در رفع همه موانع تشکیل دولت تاکید کردند و گفتند که باید دولتی تشکیل شود که لبنان را از کشیده شدن به سمت فروپاشی کامل نجات دهد و بتواند اصلاحات ایجاد کند و به مبارزه با فساد برود و خواسته‌های لبنانی‌ها در اجرای قانون اساسی را به دور از منافع شخصی محقق کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول