اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

غربال‌گری ۳ هزار نفر در مرز مریوان توسط هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربال‌گری کرونا شده‌اند.

غربال‌گری ۳ هزار نفر در مرز مریوان توسط هلال احمر کردستان

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربال‌گری کرونا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از روزهای پایانی سال گذشته وظیفه غربالگری مسافران پایانه مرزی مریوان به جمعیت هلال احمر سپرده شده و طی یکماه گذشته نجاتگران ما با تمام توان خود به خدمت‌گزاری مردم در مرز رسمی مریوان پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۶۴ تیم عملیاتی متشکل از نجاتگران آموزش دیده جمعیت در مرز مستقر بوده و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان به غربال‌گری مسافرین پرداخته‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۵ هزار عدد ماسک و ۳ هزار ژل ضدعفونی دست در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

جلالی اضافه کرد: علاوه بر طرح غربال گری مسافران، طی یکماه گذشته یک تیم عملیاتی متشکل از ۳ نجاتگر جمعیت و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر نیز در مرز مستقر بوده اند.

وی ضمن تقدیر از هموطنانی که پروتکل‌های بهداشتی مواجهه با کرونا را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: با توجه با بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا از مردم عزیز می‌خواهم که حتی الامکان تماس‌های خود با دیگران را به حداقل برسانند و بیشتر وقت خود را در منزل سپری بکنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: طی یکسال گذشته بیش از ۲ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر کردستان در طرح‌های پیشگیرانه کرونا شرکت داشته و به هموطنان خود ارائه خدمت نموده‌اند.

جلالی تصریح کرد: در سال جدید نیز همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جمعیت هلال احمر در خدمت به مردم عزیز کردستان بوده و ما در کنار وظایف ذاتی خود، فعالیت‌های بشردوستانه را در اولویت کاری مان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول