اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لیگ قهرمانان آسیا|جنگ صدرنشینی برنده‌ای نداشت/فولاد هدیه النصر را پس فرستاد

دیدار دو تیم فولاد و النصر عربستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

لیگ قهرمانان آسیا|جنگ صدرنشینی برنده‌ای نداشت/فولاد هدیه النصر را پس فرستاد

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در ادامه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه D که به صورت همزمان برگزار شد، السد قطر با نتیجه 3 بر یک الوحدات اردن را شکست داد. به این ترتیب النصر با 5 امتیاز صدرنشین گروه چهارم این رقابت‌ها شد و فولاد نیزبا همین امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. السد قطر نیز 4 امتیازی شد تا جای الوحدات را در پله سوم بگیرد.

داور: ریوجی ساتو(ژاپن) 

کمک‌ها: هیروشی یامائوچی(ژاپن) - جون میهارا(ژاپن) 

کارت زرد: صالح حردانی از فولاد / عبدالله مادو، عبدالفتاح عسیری و حمدالله عبدالرزاق از النصر

کارت قرمز: -

گل‌ها: عبدالله العمری (52-گل به خودی) و پتروس (69) برای النصر

 

ترکیب فولاد: محسن فروزان، مهران موسوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، زبیر نیک نفس(46-محمد میری)، محمد آبشک، پاتوسی(72-احمد عبدالله زاده)، فرشاد احمدزاده(78-محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا(92-صابر حردانی)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب النصر: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله العمری، پتروس آروگو، عبدالرزاق حمدلله(79-محمد ماران)، نورالدین امرابط(79-الغمدی)، سامی الناجی، الحسن، عبدالفتاح عسیری(87-الدوساری) و علی لجامی(64-خالد الغنام)

سرمربی: مانو منزس

 

دقایق حساس

دقیقه3

ضربه ایستگاهی تیم النصر از پشت محوطه جریمه فولاد توسط حمدالله زده شد که با اختلاف کم از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.


دقیقه6

پرتاب اوت بلند توسط محمد آبشک با ضربه سر فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه النصر همراه شد اما توپ به آرامی در دستان دروازه‌بان النصر جا گرفت.


دقیقه22

سانتر از جناح چپ فولاد از دستان فروزان خارج شد اما در ادامه حمدالله و ناجی نتوانستند از این توپ سرگردان استفاده کنند تا دروازه فولاد با دفع توپ آبشک بسته بماند.


دقیقه23

عسیری پشت مدافعان فولاد و در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد اما پاس کاتبک او با دفع به موقع حردانی به بیرون فرستاده شد.


دقیقه30

شوت خطرناک عسیری از پشت محوطه جریمه فولاد را فروزان با واکنشی دیدنی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.


دقیقه43

امرابط در محوطه جریمه فولاد صاحبت توپ شد و درحالیکه دروازه را مقابل خودش داشت، با تکل به موقع موسوی موفق به گلزنی نشد. در ادامه توپ در یک رفت و برگشت وارد محوطه جریمه فولاد شد و به حمدالله رسید اما این بازیکن تعادل خودش را از دست داد و به زمین افتاد تا بازیکنان فولاد توپ را از دروازه دور کنند.


دقیقه52 (گل)

ارسال میری از جناح چپ النصر روی تیر اول دروازه این تیم، پس از دفع ناقص دروازه‌بان تیم عربستانی به پای مدافع این تیم خورد و وارد دروازه شد. در این صحنه مهران موسوی با تحت فشار قراردادن عبدالله العمری نقش موثری در به ثمر رسیدن این گل به خودی داشت.


دقیقه57

ضربه سر خطرناک عبدالله مادو درون محوطه جریمه فولاد را فروزان با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.


دقیقه59

ساسان انصاری با یک توپگیری عالی در میانه زمین، پاتوسی را در این منطقه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داد اما کندی و تعلل پاتوسی باعث بازگشت مدافعان النصر و از دست رفتن این موقعیت عالی برای به ثمر رسیدن گل دوم نماینده ایران شد.


دقیقه69 (گل)

پتروس در محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و با استفاده از تعلل مدافعان این تیم، پس از یک چرخش خوب توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.


دقیقه80

ضربه آرام عسیری در محوطه جریمه فولاد را فروزان به آغوش کشید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول