اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی النصر: فولاد خیلی وقت کشی کرد/مستحق بیشتر از تساوی بودیم

سرمربی النصر بعد از تساوی مقابل فولاد گفت: شاهد یک بازی فیزیکی و فشرده بودیم.

سرمربی النصر: فولاد خیلی وقت کشی کرد/مستحق بیشتر از تساوی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد امشب در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت  و این بازی نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مانو منزس سرمربی برزیلی در نشست خبری این بازی گفت: فولاد در آغاز بازی از ما بهتر عمل کرد. شاهد یک بازی فیزیکی و فشرده بودیم. در این بازی حق ما بیشتر از تساوی حق بود. بازیکنان فولاد در این بازی بسیار خودشان را می انداختند و وقت کشی کردند. داور می توانست جلوی این کار فولادی ها را بگیرد.

وی افزود: ما در خط حمله مشکلاتی داریم و با وجود خلق موقعیت های زیادی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. گل فولاد با یک ضد حمله به ثمر رسید. بعد از آن موفق شدیم فرصت گلزنی داشته باشیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

سرمربی النصر گفت: فولاد در این بازی تمام تلاش خود را کرد تا بازی را ریتم خارج کند و در این کار موفق عمل کرد. ما می توانستیم در این بازی برنده باشیم. امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و مسیر صعود را هموار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول