اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی فولاد: هنوز شانس صعود در دستان خودمان است/ مدیریت زمان با وقت تلف کردن تفاوت دارد

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما سعی کردیم پس از گل زمان را مدیریت کنیم و این موضوع با وقت تلف کردن متفاوت است.

مربی فولاد: هنوز شانس صعود در دستان خودمان است/  مدیریت زمان با وقت تلف کردن تفاوت دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یوسو سسما پس از تساوی فولاد مقابل النصر در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: النصر نشان داد که تیم با کیفیتی است و در زمین حفظ توپ بیشتری نسبت به ما داشت. با این وجود که در نیمه اول توپ در اختیار حریف بود اما نتوانستند موقعیت خاصی بسازند. پس از اینکه در نیمه دوم گل زدیم طبیعتاً جلو کشیدند و ما را به عقب نشاندند. در بازی واضح بود که ما یک بازی بیشتر نسبت به آن‌ها انجام داده‌ایم و اکنون خستگی بازیکنان واضح‌تر و نمایان‌تر بود.

وی افزود: در تیم ما چند پست وجود دارد که در آن‌ها بازیکن تعویضی نداریم و در این پست‌ها با مشکل خستگی و فشار بازی‌ها مواجه هستیم. شکی در این نیست که گروه ما گروه مرگ است و بعد از سه بازی تیم‌های دیگر و چهار مسابقه ما(سه بازی دور گروهی و یک بازی مرحله پلی‌آف)، هنوز شانس صعود در دستان خودمان است. راه بیشتری در پیش است و تمام تلاش خود را با انگیزه بالا انجام می‌دهیم و از بازیکنان برای تلاش بی‌حدشان نهایت تشکر را دارم.

سسما تصریح کرد: از نظر من تیم و بازیکنان ما تاکنون بهترین عملکرد را داشته‌اند با توجه به اینکه نتوانستیم بازیکنان جدیدی را در نقل و انتقالات بگیریم. ما با باشگاه‌های قدرتمند و گردن کلفتی مبارزه می‌کنیم.

مربی فولاد عنوان کرد: در مسابقه داور وجود دارد که اگر تشخیص بدهد کسی وقت تلف می‌کند اورا جریمه کند و قطعا چنین چیزی نبود که داور در این زمینه اخطاری نداد. همه تیم‌هایی که جلو هستند قاعدتاً عقب می‌کشند. ما سعی کردیم پس از گل زمان را مدیریت کنیم و این موضوع با وقت تلف کردن متفاوت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول