اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پویش میهمانی امام حسن(ع) در شهر دزج/توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری پویش میهمانی امام حسن(ع) در راستای مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در شهر دزج خبر داد.

پویش میهمانی امام حسن(ع) در شهر دزج/توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

حجت‌الاسلام عباس عبدی در گفتگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: پویش کمک مومنانه با عنوان میهمانی کریم اهل البیت امام حسن (ع) هم زمان با فصل بندگی ماه رمضان در شهر دزج از توابع شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی در مورد جزئیات این طرح افزود: در این اقدام خداپسندانه که در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت، ۱۲۰ بسته کمک معیشتی با حمایت خیرین تهیه و با مدیریت روحانی مستقر در شهر دزج توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اذعان داشت: ارزش هر یک از این بسته‌های غذایی حدود ۳۰۰ هزار تومان است و حدود ۳۶ میلیون تومان برای تامین ۱۲۰ بسته آن هزینه شده است، همچنین پیش از این بیش از ۲ هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد.

عبدی با اشاره به ادامه این طرح کمک مومنانه افزود: در راستای اجرای طرح محله همدل ۲۱ روحانی مستقر اقدامات مشابه انجام خواهند داد تا منویات مقام معظم رهبری عملیاتی شده و با سخاوت خیرین بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شود.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه، قرارگاه مرکزی این پویش در شهرستان قروه با فرماندهی امام جمعه، خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و...مبالغی برای تامین بسته‌های غذایی جمع‌آوری می‌شود و میان نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول