اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات طرح ولایت ۱۴۰۰ اعلام شد/رقابت ۲ هزار نفر برای کسب ۳۰۰ کرسی طرح ولایت

دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: پیش‌بینی‌مان این است که شاهد شرکت و ثبت‌نام ۲ هزار نفر از دانشجویان در طرح ولایت باشیم و سهمیه استان اصفهان از این تعداد ۳۰۰ نفر است.

جزئیات طرح ولایت ۱۴۰۰ اعلام شد/رقابت ۲ هزار نفر برای کسب ۳۰۰ کرسی طرح ولایت

عرفان سنایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در توضیح طرح ولایت اظهار داشت: طرح ولایت دوره آموزش مبانی اسلامی است که توسط مرحوم آیت‌اله مصباح یزدی(رحمت‌الله‌علیه) در ۶ عنوان فلسفی طراحی شده که عناوین آن شامل: معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست می‌باشد.

دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: مجموعه مبانی ۶ گانه بیان شده در سه ثلث آموزشی و به مدت ۴۰ شبانه روز در مشهد مقدس به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

وی در خصوص شیوه برگزاری بیست و ششمین دوره طرح ولایت بیان کرد:این طرح در تابستان ۱۴۰۰ به ۲ شیوه‌ی متمرکز و به‌صورت ۴۰ شبانه روز در مشهد مقدس منوط به تزریق ۲ دوز واکسن کوید۱۹ و شیوه غیر متمرکز ۴۰ شبانه روزی در قرارگاه‌های استانی برگزار خواهد شد.

سنایی درباره روش شرکت و ثبت‌نام در این دوره توضیح داد: دانشجویان می‌توانند جهت ثبت‌نام به تارنمای tvelayat.ir  مراجعه کنند و ۳ مرحله را طی کنند؛ مرحله اول تکمیل اطلاعات شخصی، مرحله دوم آزمون‌هایی است که باید در سامانه پاسخ داده شود و شامل ۳ مرحله آزمون هوش، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مجموعه بیانات مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در خصوص طرح ولایت می‌باشد.

دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان  افزود: دانشجویانی که امتیاز لازم در مراحل بیان شده را کسب کنند، به مرحله سوم یعنی مصاحبه دعوت می‌شوند و مصاحبه‌های مربوطه در نواحی بسیج دانشجویی از آن‌ها گرفته خواهد شد.

وی درباره زمان ثبت‌نام طرح ولایت مطرح کرد: زمان ثبت‌نام از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱ ماه می‌باشد و آحاد دانشجویان خواهر و برادر در تمامی مقاطع تحصیلی و رشته‌ها می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سنایی خاطرنشان کرد: پیش‌ینی‌مان این است که شاهد شرکت و ثبت‌نام ۲ هزار نفر از دانشجویان در این طرح باشیم و سهمیه استان اصفهان ۳۰۰ نفر است، یعنی رقابت ۲ هزار نفر برای کسب ۳۰۰ کرسی طرح ولایت.

دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: پس از احراز صلاحیت دانشجویان از جهات علمی، اخلاقی، عقیدتی ، سیاسی و تشکیلاتی امکان راهیابی به این دوره پربرکت وجود دارد و امید است با کنترل کوید ۱۹ بتوانیم این دوره را به شکل حضوری در مشهد مقدس برگزار کنیم.

وی در انتها تاکید کرد: کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان دوره‌هایی به نام راسخون را جهت تداوم و تثبیت مبانی ۶ گانه طرح ولایت در نظر گرفته است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول