اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری شدید نیروهای وابسته به ارتش سوریه با عناصر تحت حمایت آمریکا در الحسکه

نیروهای «دفاع ملی» وابسته به ارتش سوریه در شهر «قامشلی» به شدت با شبه‌نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا درگیر شدند که در این درگیری‌ یک نفر از این عناصر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

درگیری شدید نیروهای وابسته به ارتش سوریه با عناصر تحت حمایت آمریکا در الحسکه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای «دفاع ملی» وابسته به ارتش سوریه شامگاه گذشته با عناصر تحت حمایت آمریکا در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه درگیر شدند.

منابع محلی به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که این درگیری بین نیروهای دفاع ملی و افراد قبیله «طی» و سایر قبایل این استان با شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «آسایش» در شهر قامشلی صورت گرفته است.

نیروهای آسایش وابسته به شبه‌نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» هستند که تحت حمایت آمریکا قرار دارند.

خبرنگار اسپوتنیک هم خبر داد که این درگیریها تا بامداد امروز چهارشنبه ادامه داشته است و عناصر کُرد تجهیزات نظامی سنگینی وارد قامشلی کرده‌اند.

منابع محلی تصریح کردند، فرمانده نیروهای دفاع ملی پس از درگیری با عناصر وابسته به آمریکا موفق شد خود را به یک منطقه امن برسانند.

به گفته این منابع، پس از این مسئله، عناصر آسایش تیراندازی گسترده‌ای به سمت محله «طی» قامشلی داشتند و نیروهای دفاع ملی نیز پاسخ این حملات را دادند.

منابع مذکور خاطر نشان کردند، در پی این حملات، یک عنصر کُرد کشته و سه نفر دیگر از آنان زخمی شدند.

به گفته این منابع، پس از این درگیریها، عناصر وابسته به آمریکا، به صورت کامل برق قامشلی را قطع و تک‌تیراندازهای خود را در ساختمانهای بلند مستقر کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول