اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور خنثی رئیس‌جمهور با موضوع انتقال آب دریای خزر پس از ۸ سال معطلی!

رئیس‌جمهور دستور داد تا تشکیل شرکت پروژه انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی بررسی شود.

دستور خنثی رئیس‌جمهور با موضوع انتقال آب دریای خزر پس از ۸ سال معطلی!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با دستور رئیس‌جمهور، تشکیل شرکت پروژه انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی بررسی خواهد شد. این دستور خنثی پس از ۸ سال معطلی در حالی صادر شده که طرح انتقال آب دریای خزر، پیش از روی کار آمدن دولت روحانی روند خوبی را طی می‌کرد.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای به اردکانیان، وزیر نیرو، دستور رئیس‌جمهور پیرامون بررسی تشکیل شرکت پروژه انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی را ابلاغ کرد.

در مکاتبه رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با وزیر نیرو که نسخه‌ای از آن به استانداری سمنان نیز ارسال شده، خطاب به وزیر نیرو آمده است: «پیرو رونوشت شماره ۱۲۹۵۲۰ مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰، نامه شماره ۵۰/۱/۲۶۳۸ مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۸، استانداری سمنان با موضوع درخواست تشکیل شرکت پروژه انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی که تصویر آن به پیوست ارسال می‌شود، به استحضار ریاست جمهوری رسید، نوشت فرمودند: بررسی شود».

علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان آبان ماه پارسال در آیین افتتاح طرح آب‌رسانی پایدار به شهرستان سرخه در حضور وزیر نیرو گفته بود: انجام طرح انتقال آب از دریای خزر با توان وزارت نیرو و شخص وزیر نیرو قابل انجام است و مردم استان خواستار گشایش در انجام این ابر پروژه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به دنبال ثبت سوژه‌ای با عنوان «پیگیری انتقال آب دریای خزر به سمنان» در سامانه «فارس من»، خبرنگار فارس موضوع را تاکنون بارها پیگیری کرده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول