اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد فرماندار قشم از ائمه جمعه‌ای که به پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوتند

فرماندار قشم از صدور دستور رسیدگی به تخلفات ائمه جمعه روستاهایی که برخلاف محدودیت‌های کرونایی اقدام به اقامه نمازجمعه کرده‌اند، خبر داد.

انتقاد فرماندار قشم از ائمه جمعه‌ای که به پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار کرد: برگزاری تجمعات به هر شکلی در وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

وی افزود: بنابر محدودیت‌های کرونایی اعلامی، نمازهای جمعه مردم شیعه و اهل سنت قشم در شهرها و بسیاری از روستاها در شرایط قرمز کرونایی برگزار نشد که باید از امامان جمعه تقدیر شود

رئیس ستاد شهرستانی کرونا در قشم با تاکید بر اینکه تجمعات در هر شکلی در زمان وضعیت قرمز ممنوع است، تصریح کرد: متاسفانه در چندین روستا با عبور از خطوط قرمز ستاد ملی کرونا، نمازجمعه برگزار شده که برای رسیدگی به این تخلفات دستور لازم صادر شده است.

نصری ادامه داد: سلامت مردم اولویت اول ستاد ملی کرونا است و از این رو برای ارتقای سلامت مردم و کاهش مرگ و میرهای کرونایی با هیچ کس تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: افراد بی‌توجه به قوانین ستاد ملی کرونا علاوه بر اینکه بیش از دیگران در معرض خطر هستند، سلامت عمومی جامعه را نیز با خطر مواجه می‌کنند.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: بنابراین همه موظف‌ایم افراد خاطی را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنیم و در صورت تکرار تخلف از قوانین ستاد کرونا براساس قانون با آنان رفتار شود.

به گزارش فارس، بنابر آخرین آمار رسمی اعلام شده، شهرستان‌های قرمز استان هرمزگان شامل بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، قشم، میناب و دو جزیره کیش و هرمز است.

همچنین شهرستان‌های بشاگرد، بستک، جاسک، حاجی آباد و رودان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بوموسی و سیریک نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول