اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان سمنان

بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان مرکز درمانی کوثر سمنان با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان می‌تواند به بیماران استان‌های مجاور نیز خدمات درمانی با حضور متخصصان و کادر متخصصان و کادر درمان به مردم این منطقه و سایر مناطق مجاور ارائه دهد.

مردم این روزها درخواست می‌کنند تا اقدامات عاجل و لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و ایزوله تنفسی در سمنان انجام شود.

با دستور رئیس‌جمهور، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان مرکز درمانی کوثر سمنان اختصاص خواهد یافت.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مکاتبه‌ای با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان مرکز درمانی کوثر سمنان ابلاغ کرد.

در مکاتبه رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که رونوشت آن به استانداری سمنان نیز ارسال شده، آمده است: نامه شماره ۱۰۰/۸۵ مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۵ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با موضوع درخواست تأمین و تخصیص مبلغ مورداشاره برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان مرکز درمانی کوثر سمنان، به استحضار ریاست جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند: «در صورت نیاز، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل خزانه پرداخت شود».

به گزارش فارس؛ شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «لزوم تسریع در افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی و ایزوله تنفسی سمنان» مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول