اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرهنگ سازی در حمایت از تولید داخلی برعهده دانشگاهیان است

امام جمعه ابوموسی گفت: فرهنگ سازی در زمینه حمایت عمومی جامعه از تولید داخل و ایجاد نگرش استفاده از تولیدات ملی بر عهده دانشگاهیان است.

فرهنگ سازی در حمایت از تولید داخلی برعهده دانشگاهیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی به همراه دکتر احمد زاهری رییس دانشگاه پیام نور بندرخمیر و حجت الاسلام حسین کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان با حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی دیدار و گفتگو کرد.

نخستین امام جمعه شهرستان ابوموسی در این دیدار  ضمن تبریک سال نو و ماه میهمانی خدا، با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، گفت: مسئله فرهنگ سازی در حمایت از تولیدات داخلی بر عهده دانشگاهیان است.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاهها بخش عمده ای از تامین کننده نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف بر عهده دارد، خاطر نشان کرد؛ اساتید دانشگاه باید علاوه بر دروس های تخصصی باید در زمینه اخلاق، تعهد و تقوای دانشجویان نیز بیشتر وقت بگذارند.

وی تصریح کرد: خوشتبخانه دانشمندان بسیار خوبی در تمام زمینه ها بویژه در حوزه هسته ای داریم که دانش آموخته دانشگاه‌های داخلی اند و این یکی از بهترین برکات انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه شهرستان ابوموسی با اشاره به اینکه امروزه، علم یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در کشورها می باشد، افزود: تولید علم از وظایف علمی دانشگاهیان است و اساتید و دانشجویان باید در زمینه تحقیق و پژوهش پیشگام و سرآمد باشند.

پاک نژاد با تاکید بر اینکه به دانشجویان و تشکلهای دانشجویی برای حل مسائل جزیره میدان داده شود، اظهار داشت؛ تفکرات دانشجویان باید دینی و انقلابی باشد و از انتقادات، پیشنهادات و نظرات دانشجویان و اساتید استقبال می کنیم.

در ادامه این دیدار محمود عامری سیاهویی ضمن تبریک انتصاب شایسته امام جمعه جدید شهرستان ابوموسی گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه پیام نور ابوموسی ارائه کرد.

در پایان حجت الاسلام کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و دکتر احمد زاهری رییس دانشگاه پیام نور بندر خمیر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول