اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

معرفی دو بانوی تکواندوکار ایران برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه در هفته آینده

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: اسامی دو ملی‌پوش تکواندو کشورمان برای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک در اردن، هفته آینده اعلام می‌شود.

معرفی دو بانوی تکواندوکار ایران  برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه در هفته آینده

زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوی‌ آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه در کشور اردن، اظهار داشت: هم اکنون شش تکواندوکار (مهلا مؤمن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، یلدا ولی‌نژاد، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی) در اردو حاضر هستند تا دو ملی‌پوش برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک توکیو که روزهای 31 اردیبهشت و یک خرداد ماه در شهر امان کشور اردن برگزار می شود، انتخاب شوند. همچنین برخی از نفرات هم به عنوان حریف تمرینی در اردو هستند.

وی افزود:رقابت های تکواندو انتخابی المپیک توکیو در بخش دختران پاراتکواندو نیز در روز دوم خرداد ماه در اردن برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان تکواندو در پاسخ به این سوال که چه زمانی اسامی دو تکواندو کار برای مسابقات انتخابی المپیک معرفی می‌شوند، گفت: برای کسب سهمیه بانوان باید دو ورزشکار در دو وزن را معرفی کنیم که تا اواخر هفته آینده باید ثبت نام در سایت رسمی مسابقات انجام شود. کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان به جمع بندی رسیده‌اند و هفته آینده نام دو تکواندوکار برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک توکیو معرفی می‌شوند. مسابقه انتخابی درون ارویی انجام شده و کادر فنی قطعا دلایل فنی قابل دفاع خود را برای  اعلام این نام‌ها خواهند گفت که چطور این ورزشکاران انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان تکواندو و پاراتکواندو بانوان کشورمان تا الان مشکل خاصی ندارند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند. 

سروی در خصوص اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا به یکدیگر متفاوت است. مسابقات قهرمانی آسیا 26 خرداد ماه در بیروت لبنان برگزار می‌شود. ممکن است با هماهنگی سازمان تیم های ملی به جمع بندی برسیم که تمرینات تکواندوکارانی که برای کسب سهیمه تلاش می‌کنند با نفرات قهرمانی آسیا جدا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول