اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مساعدت ۳۲۷ میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان/ نیاز فوری به کسپول اکسیژن

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۳۲۷ میلیون ریالی بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد و گفت: با افزایش مبتلایان کرونا مراکز درمانی نیاز فوری به کپسول اکسیژن دارند که امیدوارم خیرین ما را یاری کنند.

مساعدت ۳۲۷ میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان/ نیاز فوری به کسپول اکسیژن

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و یکمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان که در این جلسه هفت پرونده بیمار جدید بررسی شد اظهار کرد:  به این بیماران  ۱۳۴ میلیون ریال مساعدت بلاعوض شد.

وی با اشاره به اعطای وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی به این بیماران سخت‌درمان گفت: ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال از مراکز درمانی برای آنها تخفیف گرفته شد.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه دو بیمار زیر پوشش طرح سخاوت قرار گرفتند  خاطرنشان کرد: موافقت شد که دو بیمار نیز زیر پوشش طرح طعم مهربانی قرار گیرند.

وی جمع مساعدت‌ها را ۳۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال عنوان کرد و در ادامه گفت: با افزایش مبتلایان به کرونا مراکز درمانی همدان نیاز فوری به کپسول اکسیژن  دارند که امیدوارم خیرین در این زمینه ما را یاری کنند.

شاکری یادآور شد: خوشبختانه روز گذشته با کمک خیرین توانستیم یک دستگاه احیاکننده ریوی به ارزش ۲۱۵ میلیون ریال به بیمارستان بعثت اهدا کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول