اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید آپارتمان در محله‌های لوکس تهران با کیلید آسان‌تر است

در حالی که بسیاری از فعالان صنف املاک کشور در انتظار تغییر وضعیت نابسامان مسکن بودند متأسفانه بازار مسکن در سه هفته ابتدایی سال جدید شرایط مطلوبی را ندارد زیرا ثباتی در این بازار به چشم نمی‌خورد و به همین دلیل بسیاری از خریداران و فروشندگان در انتظار تغییراتی در این بازار هستند.

خرید آپارتمان در محله‌های لوکس تهران با کیلید آسان‌تر است

 بنا به اظهارنظر مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک اگر دولت سیزدهم قدم‌هایی را در راستای اجرای ماده 31 قانون اساسی و ساخت‌وساز مسکن برای دهک‌های کم‌درآمد بردارد به طور حتم می‌توان شاهد بهبود وضعیت کنونی حاکم بر بازار مسکن بود.

آپارتمان فروشی تهران

با توجه به اینکه بازار مسکن در سال‌های گذشته روزگار دشواری را سپری کرده و بسیاری از افراد برای خرید مسکن در انتظار آرامش و ثباتی نسبی در بازار مسکن هستند چند وقتی است که آپارتمان‌های فروشی تهران آن‌چنان طرف‌داری را ندارند و بازار آن رونقی را ندارد.

بازار مسکن که در سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کاهش میزان ساخت‌وسازها باعث افزایش قیمت عرضه مسکن در بازار شد بحرانی جدی را در این بازار ایجاد کرد و باعث شد که میزان عرضه و تقاضا به یکدیگر نزدیک نشده و متقاضیان آپارتمان فروشی در تهران در شرایط سختی قرار بگیرند.

با مروری بر وضعیت بازار آپارتمان‌های فروشی در تهران به‌وضوح مشاهده می‌شود که در سال پیش قیمت‌ها در مناطق گران‌قیمت یعنی مناطق 1 تا 6 شاهد کاهشی محسوس بود اما در مناطق میانی شهر نه‌تنها قیمت مسکن با کاهش مواجه نشد بلکه در برخی از مناطق افزایشی جزئی را شاهد بود که این امر باعث شد که متقاضیان آپارتمان‌های فروشی در تهران در تأمین مسکن موردنیاز خود و خانواده دچار مشکلات فراوانی شوند.

اما با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به وضعیت نابسامان بازار مسکن به نظر می‌رسد که یکی از شعارهای کاندیدها پرداختن به موضوع مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی خانوارها باشد تا در ذهن افراد افقی زیبا برای تأمین مسکن موردنیاز آنها ایجاد شود به همین دلیل به نظر می‌رسد که در این آشفته‌بازار مسکن متقاضیان آپارتمان‌های فروشی در تهران باید با بررسی و علم بیشتری کاندید موردنظر خود را انتخاب کنند تا شاید بتوان شاهد رفع مشکلات جاری در بازار مسکن بود.

در چنین وضعیتی افرادی که متقاضی خرید آپارتمان‌های فروشی در تهران هستند نیز با توجه به قیمت‌های متنوع و متفاوت در این بازار می‌توانند به مجموعه‌هایی همچون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید اعتماد کنند و ضمن اطمینان کامل از کارشناسی ملک ثبت شده در نقاط مختلف تهران از بین آگهی‌های ثبت شده انتخابی متناسب با خواسته خود را داشته باشند.

خرید آپارتمان در ظفر

یکی از محله‌های جوان‌پسند و محبوب تهران که در منطقه 3 شهرداری قرار گرفته است وحید دستگردی یا ظفر نام دارد این محله که از شمال با قلهک و از جنوب با بلوار میرداماد همسایه است از شرق به خیابان معروف شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود که به دلیل وجود ساختمان‌های لوکس افراد بسیاری در صدد خرید آپارتمان در ظفر هستند.

محله ظفر یا همان وحید دستگردی که بخشی از منطقه داوودیه و زرگنده است در برخی از خیابان‌ها دارای آپارتمان‌های لوکس و گران قیمت و در بعضی خیابان‌ها از خانه‌های کم قیمت تری برخوردار است به همین دلیل می‌توان گفت که برای هر نوع سلیقه‌ای امکان خرید آپارتمان در ظفر وجود دارد.

ساختار محله ظفر به گونه‌ای است که از خیابان‌های کوچک بسیاری برخوردار است و درهر کدام از آنها سبک زندگی افراد متفاوت است. از معروف‌ترین مناطق محله ظفر می‌توان به زرگنده، داوودیه، حسن‌آباد و امانیه اشاره کرد که افراد با سطح درآمدی و سلایق متفاوتی در این مناطق زندگی می‌کنند بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر با نگرش‌ها و سلایق متنوع قادر به سکونت در یکی از این مناطق هستند.

 اگر در پی خرید آپارتمان در ظفر و خیابان‌های معروف آن هستید به شما پیشنهاد می‌شود که سری به خیابان‌های معروفی همچون خیابان‌های نفت، بهروز و دامن افشار بزنید و از بین آپارتمان‌های موجود در این خیابان‌های به جستجوی ملک مورد نیاز خود بپردازید.

محله ظفر در زمینه برخورداری از اماکن خرید و تجاری نیز منطقه‌ای مناسبی برای زندگی محسوب می‌شود زیرا در این محله در کنار مراکز تجاری و خرید کوچک و بزرگی فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوعی وجود دارد که متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر به‌راحتی می‌توانند با استفاده از این مراکز اقلام موردنیاز خود و خانواده را تهیه کنند.

در این محله جذاب وجود مراکز خریدی همچون مرکز تجاری و خریدی همچون نگین ظفر، رودبار و برج مینا شرایطی را فراهم کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر افراد مختلفی نیز از اقصی‌نقاط تهران به این مراکز مراجعه کرد و خریدهای ضروری خود را انجام دهند.

محله ظفر منطقه‌ای سرسبز و زیباست زیرا وفور بوستان‌های کوچک و بزرگ محلی در کنار رود زیبای جاری این منطقه را زیباتر کرده است. وجود بوستان‌های صبا و ناجی در کنار پارک‌های کوچک‌تر محلی علاوه بر سرسبزی منطقه ظفر باعث ایجاد منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر شده است.

امکانات پزشکی و درمانی نیز در محله ظفر بسیار مناسب است زیرا در این محله وجود بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر و کلینیک و مطب بسیاری از پزشکان در کنار داروخانه‌های متعدد و شبانه‌روزی روزانه بستری را فراهم کرده که علاوه بر ساکنان متقاضیان خرید آپارتمان در ظفر افراد بسیاری از اقصی‌نقاط تهران و کشور نیز برای دریافت خدمات پزشکی و تخصصی به این منطقه مراجعه کرده و در مراکز درمانی از خدمات مطلوب برخوردار شوند.

همان‌طور که گفته شد با توجه به خیابان‌ها و محلات مختلف در منطقه ظفر تنوع قیمتی در این محله بسیار به چشم می‌خورد به همین دلیل، متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید آپارتمان در ظفر هستند برای انتخابی شایسته می‌توانند تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه آپارتمان‌هایی رابین متری 40 میلیون تا متری 52 میلیون و 100 هزار تومان جستجو کنند و پس از انتخاب ضمن تماس با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی اقدام به بازدید نهایی و خریداری ملک کنند.

خرید آپارتمان در ازگل

اما یکی دیگر از محله‌های معروف و مرفه نشین شمال شرقی تهران که در منطقه 1 شهرداری قرار دارد ازگل نام دارد. این محله معروف و صاحب‌نام که از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به لویزان، از شرق به بلوار نیروی زمینی و از غرب به اقدسیه می‌رسد از امکاناتی برخوردار است که بسیاری از افراد مرفه علاقه‌مند به خرید آپارتمان در ازگل هستند.

اگر علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستید محله ازگل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد این محله جذاب به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب محلی مناسب برای علاقه‌مندان به زندگی در مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران است این در حالی است که افرادی که علاقه‌مند به خرید آپارتمان در ازگل هستند باید از بودجه و سطح درآمد بالایی برخوردار باشند.

قیمت بالای ملک در منطقه ازگل به‌قدری بالاست که هر فردی با هر بودجه‌ای قادری به خرید آپارتمان در ازگل نخواهد بود بنابراین می‌توان به‌صراحت به این نکته اشاره کرد که این منطقه محله‌ای لوکس و اعیان‌نشین است.

خوش‌آب‌وهوا بودن منطقه ازگل به‌وفور بوستان‌ها و پارک‌های این محله برمی‌گردد وجود پارک ازگل، بوستان کامران، بوستان غرب ازگل و بوستان‌های کوچک دیگر این محله را به منطقه‌ای زیبا و خوش‌آب‌وهوا مبدل کرده است که باعث شده که علاوه بر ساکنان متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل نیز زندگی در محله‌ای زیبا و خوش‌آب‌وهوا را تجربه کنند.

 محله ازگل به لحاظ امکانات آموزشی نیز شرایط مناسبی را دارد به شکلی که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل دغدغه‌ای را در خصوص آموزش و تفریح فرزندان خود نداشته باشند و با استفاده از این مراکز افق روشنی را برای فرزندان خود رقم زنند.

در محله ازگل وجود مراکز ورزشی، تجاری و اداری متعددی وجود دارد که باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان ازگل به‌راحتی در این محله زندگی مناسبی را داشته باشند و کلیه نیازهای خود را از محله تأمین کنند.

با توجه به سبک زندگی سال‌های گذشته بافت محله ازگل درگذشته روستایی بوده است اما به‌مرورزمان با رشد و رونق ساخت‌وسازها بافت سنتی جای خود را به خانه‌ها لوکس و آپارتمان‌های مدرن سپرده است و باعث شده که افراد با هر نوع سلیقه‌ای به‌راحتی بتوانند در آپارتمان‌ها و خانه‌های سنتی و مدرن این منطقه به سکونت بپردازند.

 اما در کنار تمامی این موارد منطقه ازگل از مراکز خرید و تجاری لوکسی نیز برخوردار است که از بین این مراکز می‌توان به مرکز خرید الماس، گلچین سبز لاله و البرز اشاره کرده که وجود آنها این منطقه را به منطقه‌ای مدرن و لوکس تبدیل کرده است زیرا عرضه برندهای مطرح در این فروشگاه‌ها به زندگی در این منطقه شکلی لوکس‌تر داده است. در چنین شرایطی متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل باید خود را برای زندگی در منطقه‌ای مدرن تطبیق دهند.

اگر علاقه‌مند به سکونت در خیابان‌های لوکس منطقه ازگل هستید با خرید آپارتمان در ازگل در خیابان‌های نیروی زمینی، گلزار، گلچین، گلستان و نوبهار می‌توانید تجربه زندگی در خیابان‌های لوکس این منطقه را داشته باشید.

همان‌طور که گفته شد محله ازگل منطقه‌ای اعیان‌نشین به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل برای سکونت در این محله پر امکانات و لوکس باید از بودجه‌ای بالا برخوردار باشند تا بتوانند آپارتمان‌هایی رابین متری 33 میلیون و 500 هزار تومان تا متری 49 میلیون و 700 هزار تومان را خریداری کنند.

اما به لحاظ قیمتی می‌توان گفت که به دلیل قیمت‌های متنوع ملک در این محله لوکس و مرفه نشین متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل برای انتخابی هوشمندانه در خانه‌های قدیمی و مدرن این محله با توجه به بازار آشفته مسکن می‌توانند از طریق سامانه هوشمند کیلید آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را مشاهده کرده و ضمن دریافت اطلاعات کارشناسی شده در خصوص موقعیت، سن بنا، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب و همچنین امکانات ویژه به همراه مشاهده تصاویر واقعی ملک مورد نظر خود را یافته و ضمن بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول