اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تولید واکسن کرونا در البرز نیازمند حمایت وزارت بهداشت است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت در خواست کرد که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز از تولید واکسن داخلی کرونا در این حوزه حمایت بیشتری صورت گیرد.

تولید واکسن کرونا در البرز نیازمند حمایت وزارت بهداشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز در ستاد مقابله با کرونا استان البرز که با حضور وزیر بهداشت در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه کادر درمان حماسه ای مثال زدنی آفریدند، گفت: ۴۵۰ شهید نشانه تعهد و پایبندی خادمان نظام سلامت است؛ مردم نیز پای نظام ایستادند و با همکاری همه جانبه موفق شدیم با سه دوره همکاری مردم موج بیماری را کنترل کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس خطاب به وزیر بهداشت افزود: انتظار داریم با حمایت همه جانبه وزارت بهداشت نسبت به تولید واکسن‌های داخلی شاهد بهتر شدن شرایط باشیم. استان البرز در حوزه تولید دارو و واکسن زبانزد و ظرفیت‌های کافی را دارد که با حمایت همه جانبه می‌تواند به بهبود شرایط کرونایی کشور کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه اقدام همه جانبه در عرصه واکسیناسیون را نیز خواستار هستیم، ادامه داد: از طرفی در مراکز درمانی استان البرز با کمبود پزشک مواجه هستیم.

حدادی یادآور شد: کمبود پزشک در البرز و حوزه‌های انتخابی موجب شد تا کادر درمان در این شرایط کرونایی بیش از اندازه خسته شوند و تلاش کنند، نیاز داریم در این راستا حمایت کافی از استان البرز صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا می‌توان پنجره واحد انتقال پزشکان را داشته باشیم، شهر جدید هشتگرد نیز فاقد بیمارستان است ۴۶ تخت خوابی مجوز صادر شده است امام نیاز داریم افزایش یابد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول