اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روحانی: متخلفان دریافت‌کننده واکسن باید مجازات شوند

در پی انتشار خبر تزریق واکسن به شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه غسال‌ها و پاکبان‌ها حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور خواستار مجازات آنها شد.

روحانی: متخلفان دریافت‌کننده واکسن باید مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت:‌متخلفان دریافت‌کننده واکسن باید مجازات شوند.

وی ادامه داد:چند نفری از شهرداری‌های چند نقطه تخلف کرده و از واکسن استفاده کردند. با متخلفان استفاده از واکسن کرونا به شدت برخورد می‌کنیم و پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، موسی پور عضو شورای شهر اهواز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول