اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آنهایی که رئیس‌جمهور را تدارکاتچی می‌دانند چرا دم از کاندیداتوری می‌زنند؟

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اعلام کاندیداتوری برخی افرادی که دم از تدارکاتچی بودن رئیس جمهور می‌زدند، گفت: این افراد باید قبل از ثبت نام از عموم مردم بابت دروغی که گفته‌اند، عذرخواهی کنند.

آنهایی که رئیس‌جمهور را تدارکاتچی می‌دانند چرا دم از کاندیداتوری می‌زنند؟

علی بزرگخو دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام اعلام کاندیداتوری برخی اصلاح طلبان در برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اخیرا آقای تاجزاده گفته که ممکن است در انتخابات شرکت کند و برای ریاست جمهوری فعالیت داشته باشد. جالب است که ایشان و همفکرانشان در تمام طول سال بر طبل بی اختیاری رئیس جمهور می‌کوبند و رئیس جمهور را تدارکاتچی می‌دانند اما به انتخابات که می‌رسد به یکباره حاضرند هر کاری بکنند که به قول خودشان تدارکاتچی نظام باشند!

وی افزود: البته ایشان که در پست وزارت کار کرده‌اند بعید است از حد اختیارات رئیس جمهور باخبر نباشند. این دو حالت دارد، یا حد اختیارات و توانایی‌ها را می‌دانند و الان هم برای تصاحب این حجم از اختیارات خیز برداشته‌اند و با این حال باز هم در فضای جز انتخابات برای شانه خالی کردن از زیر مسئولیت رئیس جمهور را تدارکاتچی می‌دانند که در این صورت صلاحیت ریاست جمهوری را ندارند چون دروغ‌گو هستند.

بزرگخو تصریح کرد: یا اینکه واقعا فکر می‌کنند رئیس جمهور تدارکاتچی است و با این حال باز هم می‌خواهند برای تصاحب پست تدارکاتچی نظام اقدام کنند که در این صورت هم صلاحیت ریاست جمهوری ندارند، چون به لحاظ منطقی انسان عاقل چنین نمی‌کند.

وی گفت: فلذا با کنار هم گذاشتن مواضع قبلی و فعلی تاجزاده این مشخص می‌شود که ایشان یا دروغ‌ می گوید یا چنین اقدامی بی عقلی است. با این حال اینکه اپوزوسیون‌هایی مثل تاجزاده که با تمام توان به نظام می‌تازند هم برای خود حق رئیس جمهور شدن را قائل هستند، برای بنده خوشایند است چرا که همین مطلب نشانه‌ جمهوریت نظام است.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت افزود: البته این یک شرط دارد، آن هم اینکه چه آقای تاجزاده چه دیگر افرادی که تا قبل از این دم از تدارکاتچی بودن رئیس جمهوری می‌زدند، برای شرکت در انتخابات قبل از ثبت نام در وزارت کشور از عموم مردم بابت دروغشان عذرخواهی کنند، سپس برای انتخابات اقدام کنند.

بزرگخو اظهار داشت: مقابله با دروغ‌گویی در جامعه خود بخشی از وظایف یک نظام مردم سالار است، بنا بر این هر نوع اقدام این افراد برای ریاست جمهوری بدون عذرخواهی از مردم خود حرکتی ضدمردمی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول