اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

همراهی سبزپوشان ناجا با سپاهیان در برابر توطئه‌های بیگانگان

فرمانده ناجا در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

همراهی سبزپوشان ناجا با سپاهیان در برابر توطئه‌های بیگانگان

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است بیش از هر زمـان دیگری در راستای تحقق رسالت و اهداف مدنظر و حفظ استقلال، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر توطئه‌های بیگانگان همگام و همراه برادران خود در سپاه پاسداران خواهند بود.

در متن پیام فرمانده ناجا آمده است:« سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و به سان دژ مستحکم ملت ایران با ولایت مداری، معنویت، دانش، اقتدار و صلابت و همچنین حفظ روحیه انقلابی توانسته است قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

این نهاد مکتبی که همپای انقلاب متولد و مسئولیت خطیر پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام راحل و شهدای والا مقام و معزز را عهده دار شد، در تمامی صحنه ها حضور پررنگ و موثر داشته و با اقتدار و هوشیاری به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته است به گونه ای که امروز این نهاد انقلابی دارای تجربه های گران بها و ارزشمندی است و رشادت های بی شمار این جان بر کفان چه در حال حاضر و چه در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست .

نیروهای جان برکف سپاه به واسطه حضور مخلصانه در تمامی حوادث همچون سیل، زلزله و ... و اکنون نیز که در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی قرار دارند، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال زدنی خود به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی برای مردم تبدیل شده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر این نهاد و در راس آن سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز مدظله العالی برای این نهاد انقلابی و مردمی مسئلت دارم و اعلام می کنم: سبزپوشان نیروی انتظامی در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است بیش از هر زمان دیگری در راستای تحقق رسالت و اهداف مدنظر و همچنین حفظ استقلال، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر توطئه های بیگانگان همگام و همراه شما خواهند بود».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول