اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در هرمزگان

پلیس هرمزگان از کشف 2 تن و 174 کیلو مواد مخدر در هرمزگان خبر داد.

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان با همکاری مأموران انتظامی میناب با اشرافیت اطلاعاتی، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال 2 محموله مواد افیونی از مبدا استان های شرقی کشور به شهرستان های رودان و میناب را داشتند، شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پس از چندین روز کار اطلاعاتی و رصد اعضای اصلی این باند، محل بارانداز مواد مخدر در شرق کشور و همچنین مسیر انتقال این 2 محموله کلان مواد مخدر شناسایی شد، افزود: طی یک عملیات ضربتی و منسجم 2 دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور ایستگاه شهید چغازردی"میناب" و ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان "رودان" شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی مأموران 3 قاچاقچی و سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: طی این عملیات یک تن و 390 کیلو تریاک و 275 کیلو هروئین از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان "رودان" و همچنین 358 کیلو تریاک و 151 کیلو ماده مخدر شیشه از کامیون دیگر اعضای این باند در ایستگاه بازرسی شهید "چغازردی" میناب کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات جمعا 2 تن و 174کیلو گرم ماده مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول