اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پایان تصویربرداری فیلم نیکی کریمی/ «لبخند ماسک» عباس غزالی پسندیده شد

تصویر‌برداری فیلم سینمایی «تا فردا» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری به پایان رسید.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، تصویر‌برداری فیلم سینمایی «تا فردا» که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به پایان رسید. این فیلم به صورت مشترک توسط علیرضا خاتمی و علی عسگری نوشته شده است. ‏خاتمی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز دریافت کرده است.

‏‎علی عسگری، کارگردان «تافردا»، عضو آکادمی اسکار است و پیش‌تر فیلم کوتاه می‌ساخته. نیکی کریمی هم پیش‌تر تهیه‌کنندگی آتابای (۱۳۹۸)، آذر (۱۳۹۵) و شیفت شب (۱۳۹۳) را در کارنامه دارد.

‏‎ صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی ، محمد حیدری و‌ میلادمعیری، بازیگران اصلی «تا فردا» هستند.

* شبنم قلی‌خانی بازیگر یک تله‌تئاتر شد

شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تئاتر  به تله تئاتر «یک آشنایی ساده» به نویسندگی والنتین کراسناگوروف و کارگردانی محمد قنبری پیوست.

به گزارش روابط عمومی، محمد قنبری در تازه‌ترین فعالیت خود قصد دارد تله تئاتر «یک آشنایی ساده» با ترجمه ماندانا مجیدی را از طریق سامانه‌های اینترنتی پخش کند.

تله تئاتر«یک آشنایی ساده» با بازی شبنم قلی‌خانی، قصه زن و مردی است که در رستوران یک هتل با هم آشنا می‌شوند و با ورود زن به زندگی خصوصی مرد کشمکشی اتفاق می‌افتد.

محمد قنبری پیش از این تله تئاتر «سهم زن» را با بازی متین ستوده و سمیرا حسینی کارگردانی کرده است که به زودی از طریق یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود.

 

* «لبخند ماسک» عباس غزالی برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی جشنواره برزیل شد

فیلم کوتاه «لبخند ماسک» به کارگردانی عباس غزالی در پنجمین حضور بین المللی خود، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی از جشنواره ماهیانه مستقل بین المللی برزیل شد.

دومین فیلم کوتاه عباس غزالی که در دل ماجراهای کرونا، به معضل نام آشنا و تلخ اجتماعی، اسیدپاشی و لبخندهای پنهان شده در پشت نقاب آن می‌پردازد، اواخر سال گذشته میلادی در کشور ترکیه ساخته شد.

 این فیلم کوتاه پس از حضور در فستیوال های کلکته، سینه وویاژ، بِرِمِن آلمان و نامزد شدن در فستیوال کَوچ کانادا، در پنجمین حضور بین المللی خود، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی برزیل شد.

 در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: رویایم این نبود...

 زهرا کریمی بازیگر و تهیه‌کننده «لبخند ماسک» و عباس غزالی در علاوه بر کارگردانی،  فیلمبرداری و تدوین فیلم را هم بر عهده داشته است.

‏‎انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول