اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

کمک یک میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان/ مناجات‌خوانی توأم با خدمت‌رسانی

مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی با اشاره به اینکه هیأت این موسسه در ایام ماه رمضان، ۲۳ شب مراسم مناجات‌خوانی برگزار می‌کند، گفت: همزمان با برگزاری این جلسه، خیریه هیأت نیز رزمایش همدلی خود را برای کمک‌ به نیازمندان اجرا می‌کند.

کمک یک میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان/ مناجات‌خوانی توأم با خدمت‌رسانی

حجت الاسلام محمد رستمی، مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در موسسه آیین هنر حسینی، خیریه آیین مهربانی تحت اشراف حاج میثم مطیعی در حوزه امور اجتماعی و کمک‌رسانی به مردم و نیازمندان مشغول فعالیت است که در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف برای کمک‌رسانی به نیازمندان اقدام می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه هیأت آیین حسینی در ایام ماه رمضان، ۲۳ شب مراسم مناجات‌خوانی در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر برگزار می‌کند، گفت: همزمان با برگزاری جلسه مناجات ماه مبارک، خیریه آیین مهربانی نیز رزمایش همدلی خود را برای کمک‌رسانی به نیازمندان اجرا می‌کند تا نشان دهنده دغدغه جامعه هیأتی کشور برای ورود در حل مشکلات معیشتی مردم عزیز باشد.

رستمی افزود: ۱۲۰۰ بسته غذایی و معیشتی هرکدام به ارزش حدود ۸۰۰ هزار تومان که در مجموع حدود یک میلیارد تومان هزینه داشته است و تماماً با کمک خیرین گرامی تهیه شده، در اختیار نیازمندان قرار گرفته است. در شب‌های برگزاری هیأت، این بسته‌ها توسط جوانان در حال بسته‌بندی و آماده‌سازی و توزیع است. به این معنا که در کنار جلسات مذهبی هیأت، رویکرد خدمات اجتماعی نیز توأمان اجرایی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی براساس برنامه‌ریزی هماهنگ صورت گرفته در ماه رمضان رویکرد خدمات اجتماعی را در دستور کار خواهند داشت که فعالیت ما نمونه‌ای از این اقدام است که دیگر هیأت‌ها نیز می‌توانند در کنار برگزاری جلسات مناجات‌خوانی، در حوزه خدمات اجتماعی هم فعال باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول