اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نام «سپاه» لرزه بر اندام دشمن می اندازد/سپاه امنیت افزا و اقتدارآفرین است

سردار منتظر المهدی گفت: سپاه ابرسازمانِ مقتدری است که نامش لرزه براندام دشمنان می اندازد و بودنش تضمینی برامنیت کشور است.

نام «سپاه» لرزه بر اندام دشمن می اندازد/سپاه امنیت افزا و اقتدارآفرین است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار  سعید منتظرالمهدی در یادداشتی به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس سپاه پاسداران آورده است: «سپاه پاسداران مولود مبارک انقلابی است که طلوع فجر گونه آن ، فصل نوینی پیش روی مستضعفانِ به ستوه آمده و ستم دیده جهان گشود و خون تازه ای در کالبد ملت های طاغوت زده دمید.

این نهادِ بر آمده از خون شهداء و متشکل از خیل انبوه جوانان انقلابی و مصمم، از همان بدو تولد خود با توکل بر خدای قادر منان و تحت زعامت پیر فرزانه و رهبر کبیر انقلاب، با صلابت و اقتدار عزم خود را جزم کرد تا پاسدار ارزش هایی باشد که در بلندای تاریخ ، بسیاری از آزادگانِ جهان، جانِ خود را بر سرِ استقرارِ آن گذاشته اند.  

سپاه پاسداران در چهل و دو سال عمرِ بالنده خویش در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ، هزاران توطئه و بحران و فتنه انگیزی ریز و درشت را با اقتدار و چابکی، یکی در پیِ یک ، درهم شکسته است و هر بار مقتدرانه و توانمندتر از پیش در صحنه دفاع و خدمتِ بی منت به ملت ، ظاهر گشته است.

اینک سپاه پاسداران نهادی است که نامش برای ملت ایران افتخارآمیز ، امنیت افزا و اقتدار آفرین است و همه ایرانیان ،صرفنظر از هر قوم و گروه و جماعتی، برخود می بالند که چنین نهادی، درکنار سایر نیروها، ماموریت دفاعی و تقویت امنیت ملی اشان را بر عهده دارد.

مطمئناً سپاه در قلب هر شهروند ایرانی جای دارد و بر اساس پیمایشی بی نظیر و باحجم نمونه ۲۵ میلیون  نفر در پهنای کشور ، مردم بصورت خودجوش باحضور درمراسم تشیع سردار قاسم سلیمانی ثابت کردند ، میزان مرجعیت و مقبولیت وسرمایه اجتماعی سپاه پاسداران و نیروی قدس در صدر کشور قراردارد واین میزان سرمایه اجتماعی ایجاد نمی‌گردد مگر با خدمتی صادقانه ، عالمانه و فداکارانه فارغ از هیاهوی تبلیغاتی وخود بزرگ بینی و شهرت طلبی .

این ابرسازمانِ مقتدر که نامش لرزه براندام دشمنان می اندازد و بودنش تضمینی است برامنیت کشورمان، خود به سبب وجود مردانِ بی ادعا و نام آورانِ گمنامی است که ابدان مطهرشان را آماج تیر وگلوله دشمن قرار دادند و جانشان را فدا نمودند ، تا امروز ، ما سرافراز باشیم و امنیتمان پایدار و زبانزد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز همراه و همگام با میلیون ها ایرانی همواره دوشادوش برادران پاسدار خود آماده هر نوع جان فشانی در راه اسلام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول