اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد باز هم تمدید شد

مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم برای بار دوم تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد باز هم تمدید شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم، 11 فروردین آغاز شد و قرار بود که 25 فروردین پایان یابد اما تا 31 فروردین تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام برای بار دوم تا 3 اردیبهشت تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

اشتغال به تحصیل در پایۀ ششم ابتدایی در سال تحصیلی1400-1399 ، کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 99-1398 و کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی1400-1399 جهت ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم الزامی است. شایان ذکر است که «تربیت بدنی» و «شایستگی عمومی» جزو مواد درسی لحاظ می شود. البته چنانچه داوطلبی در مجموع دو نوبت ارزشیابی مذکور، حداکثر در یک عنوان درسی، مقیاس«خوب» را کسب کرده باشد، ثبت نام وی بلامانع است.

 همچنین اشتغال به تحصیل در پایۀ نهم در سال تحصیلی1400-1399 و داشتن حداقل معدل کل سالانۀ 19 در پایۀ هشتم خرداد ماه سال تحصیلى 99-1398 جهت ثبت نام آزمون ورودی پایۀ دهم ضروری است؛ ضمن اینکه دانش آموزان پایۀ نهم مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 1400-1399 ، امکان شرکت در آزمون را ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول