اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ثبت‌نام ۸ هزار نفر در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان/ به دنبال حرکت در مسیر وحدت هستیم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: این شورا در مسیر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم نقش خود را در این راستا به درستی و به خوبی ایفا کنیم.

ثبت‌نام ۸ هزار نفر در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان/ به دنبال حرکت در مسیر وحدت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، افشین بازگیر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان، اظهار کرد: این تشکل به طور منسجم از چند سال قبل فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان نیز شورای ائتلاف برنامه‌ریزی خوبی انجام داده، به‌گونه‌ای که ۸ هزار نفر تاکنون در سایت رسمی این شورا ثبت‌نام کردند که این افراد مجمع عمومی را در استان تشکیل می‌دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه در بین مجمع عمومی در هر شهرستان یک مجمع منتخب انتخاب شده و بین مجمع منتخب نیز نهایتا شورای ائتلاف آن شهرستان شکل می‌گیرد، افزود: پس از تشکیل شوراهای ائتلاف در هر شهرستان نهایتا با حضور این افراد(به صورت حضوری یا غیر حضوری) هیات مرکزی شورای ائتلاف در لرستان تشکیل می‌شود و هیئت موسس نیز در کنار آنها قرار خواهد داشت تا در صورت نیاز برای پیشبرد برنامه‌ها کمک کند.

بازگیر با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف متعلق به همه نیروهای انقلابی و دلسوز است، گفت: تلاش همه اعضا بر این است که در انتخابات پیش‌رو شاهد انتخاب بهترین گزینه باشیم.

وی در خصوص انتخاب گزینه نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری در بین نیروهای انقلابی، تصریح کرد: در این زمینه به‌گونه‌ای کار پیش می‌رود که تمام شهرستان‌ها و استان‌ها در کنگره شرکت کرده با رای اکثریت گزینه نهایی برای حمایت نیروهای انقلابی، در بین چند گزینه‌ای که به این مرحله راه یافته، برگزیده و انتخاب می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ادامه داد: شورای ائتلاف به دنبال حرکت در مسیر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم نقش خود را در این راستا به درستی و به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول