اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ساماندهی بازی‌های موبایلی در غالب طرح ملی نشاط در خراسان شمالی

رئیس ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: کمیته‌ی ورزش‌های الکترونیک به دلیل شرایط کرونایی اقدام به برگزاری مسابقات موبایلی برای همه‌ی گروه‌های سنی کرده است.

ساماندهی بازی‌های موبایلی در غالب طرح ملی نشاط در خراسان شمالی

مجید جودت در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح ملی نشاط از ۷ اسفندماه آغازشده است و مبنای آن کمیته ورزش‌های الکترونیک که یکی از ۸۴ کمیته زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است گذاشته‌شده است.

وی گفت: در این ایام کرونا استفاده از تلفن همراه در بین بیشتر رده‌های سنی افزایش‌یافته است و نمی‌توانیم مقدار استفاده از آن را کنترل کنیم و به همین خاطر هم جام نشاط در کشور برگزارشده است.

رئیس ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تصریح کرد با توجه به اینکه ما در لیگ تندرستی مقام اول را کسب کردیم و در زمان اجرای طرح نشاط در حال برگزاری لیگ تندرستی کشور بودیم و متأسفانه خیلی دیر به این طرح پرداختیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود دو هفته است که طرح را شروع کرده‌ایم و خوشبختانه در رتبه‌بندی هفتگی فدراسیون در این مدت‌زمان کم از شروع طرح توانسته‌ایم رتبه دوم کشوری را به دست آوریم.

جودت گفت این طرح تا آخر اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با حضور مردم نه‌تنها رتبه خود را حفظ کنیم بلکه به رتبه اول کشوری برسیم.

وی ادامه داد: طرح نشاط به این صورت است که افراد علاقه‌مند دارد در سایت این مجموعه ثبت‌نام کرده و مشخصات خود را ثبت کنند.

رئیس ورزش‌های همگانی خراسان شمالی افزود: بازی‌های مختلفی در این برنامه وجود دارد، بعضی از بازی‌ها به‌صورت رایگان و بعضی بازی‌ها نیاز به شهریه دارد.

وی گفت: فدراسیون جوایز نفیسی برای این طرح در نظر گرفته است که شامل تجهیزات ورزشی، جوایز نقدی و همچنین بازی‌های الکترونیکی  است که به‌قیدقرعه به برگزیده‌ها اهدا می‌شود.

جودت اظهار داشت: باوجوداینکه خراسان شمالی فقط حدود دو هفته است که در این طرح شرکت کرده است، آمار روز شنبه ۲۸ فروردین بیش از ۱۷ هزار نفر شرکت‌کننده بوده است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول