اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم فریب طراحی آمریکا را در مذاکرات وین نمی‌خورند

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم‌ فریب طراحی آمریکا در مذاکرات وین را نمی‌خورند.

مردم فریب طراحی آمریکا را در مذاکرات وین نمی‌خورند

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: مردم فریب طراحی آمریکا را در مذاکرات وین که باهدف تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در حال رقم خوردن است نمی‌خورند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام‌های آمریکایی همواره اعلام کردند که نمی‌خواهند تحریم‌های برجامی و مرتبط با آن را در دولت‌های اوباما و ترامپ بر ضد کشورمان بردارند اما قصد دارند باهدف تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خرداد امسال و کمک به رأی آوردن نامزد طرفدار غرب و آمریکا در این انتخابات، برخی از تحریم‌ها را کوتاه‌مدت و صوری بردارند تا بر آرای ملت ایران تأثیر بگذارند.

وی ادامه داد: اما دست مقام‌های آمریکایی و جریان همسو با غرب در داخل برای ملت ایران بازشده است و فریب این حقه سیاسی آنان را نخواهند خورد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دوگانه موافق و مخالف مذاکرات و برجام هم در داخل شکل نخواهد گرفت چون ملت ایران با عبرت گرفتن از انتخابات سال‌های ۹۲ و ۹۶، خواهان حذف تمامی تحریم‌های آمریکا به‌صورت یکجا و تأیید ایران پس از راستی آزمایی لغو تحریم‌ها هستند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با دقت مذاکرات وین را زیر نظر دارد و اجازه نخواهد داد ذره‌ای از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص لغو کامل تحریم‌های آمریکا به‌ صورت یکجا و تأیید راستی آزمایی از جانب مقام‌های کشورمان کوتاه نخوهدآمد.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس این نگرانی نمایندگان مجلس درباره تعطیلی دوهفته‌ای مجلس و احتمال غفلت وکلای مردم از مذاکرات وین را در این مدت تعطیلی یادآوری کرد که آقای قالیباف و گروه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشرافی که بر مذاکرات چهار به‌ علاوه یک در وین دارند اجازه نخواهند داد تصمیم نادرستی علیه منافع جمهوری اسلامی ایران گرفته شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را برای ملت ایران و سرنوشت آینده کشور مهم ارزیابی و تأکید کرد: تجربه بدعهدی‌های آمریکا،سه کشور اروپایی و اعمال تحریم‌های حداکثری اقتصادی این کشورها این تجربه را بار دیگر برای ملت ایران تکرار کرد که نباید به وعده‌های غرب و جریان‌های طرفدار آنان در کشور دل‌خوش کرد.

وی اضافه کرد: دولت آینده دولتی خواهد بود که برای حل مشکلات اقتصادی با تکیه پرتوان داخلی برنامه داشته باشد و بر اساس برنامه هفتم توسعه کشور و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ر۱۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول