اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۱۲ زندانی در بند گلپایگان در انتظار خیرین

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: ۱۲ زندانی در گلپایگان با یک میلیارد تومان بدهی در انتظار کمک خیری هستند.

۱۲  زندانی در بند گلپایگان در انتظار خیرین

 محمد قاسم جابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان با بیان اینکه در دو سال اخیر در ماه مبارک رمضان جشن گل‌ریزان به دلیل محدودیت‌های کرونایی در شبکه‌های مجازی انجام می‌شود، اظهار کرد: در جشن گلریزان سال گذشته برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ۴۹۲ میلیون تومان به صورت تعهدی و نقدی جمع آوری شد که ۲۸۴ میلیون تومان آن وصول شد؛ با این مبلغ ۱۷ زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که آزادی پنج نفر آن‌ها از محل کمک ستاد دیه و ۱۲ نفر با کمک خیرین بوده است.

رئیس اداره زندان گلپایگان ادامه داد: در یکسال گذشته ۵۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد در بند زندان گلپایگان با بدهی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند که یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان آن با کمک مددکار زندانیان از شاکیان تخفیف گرفته شد و مبلغ ۶۸۱ میلیون تومان آن از محل آورده زندانیان پرداخت شده است.

وی از آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در بند زندان گلپایگان در روز هشتم ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با کمک خیر گلپایگانی خبر داد و تصریح کرد: اکنون ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در بند زندان گلپایگان هستند که ۱۲ نفر آن‌ها با داشتن شرط آزادی با مجموع بدهی یک میلیارد تومانی در انتظار کمک خیرین برای کمک به آزادی هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول