اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سانا: حمله جنگنده‌های صهیونیستی به حومه دمشق

خبرگزاری رسمی سوریه با اعلام خبر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، گزارش داد که سامانه‌های پدافندی این کشور به مقابله با این حمله پرداختند.

سانا: حمله جنگنده‌های صهیونیستی به حومه دمشق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی سوری بامداد پنجشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: «سامانه‌های پدافندی ما با حمله موشکی اسرائیل در منطقه دمیر در ریف دمشق روبرو شدند».

سانا به نقل از یک منبع نظامی نوشت: «امروز حدود ساعت ۱:۳۸ بامداد دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، به ما حمله کرد و برخی از نقاط اطراف دمشق را هدف قرار داد».

این منبع در ادامه توضیح داد: «سامانه‌های ضد هوایی ما با موشک‌های متجاوز مقابله کرده و اکثر آنها را سرنگون کردند. این تجاوز منجر به زخمی شدن چهار سرباز سوری و خسارات مادی شد».

هفته قبل بود که سانا با اشاره به شنیده‌شدن صدای چند انفجار در جنوب آسمان دمشق، گزارش داد که پدافند هوایی سوریه در حال مقابله با حمله صهیونیست‌ها از سمت جولان اشغالی و لبنان است. (جزئیات بیشتر)

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. 

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول