اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واگذاری اراضی در شهرستان سامان هدفمند شود/ لزوم برخورد با خرید و فروش‌های سودجویانه

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کمبود اراضی در شهرستان سامان باید ترتیبی اتخاذ شود تا واگذاری زمین به مردم هدفمند گردیده و با افرادی که صرفاً برای خرید و فروش و کسب سود، زمینی را خریداری و سپس آن را برای مدت زمانی طولانی بلا استفاده رها می­‌کنند برخورد شود.

واگذاری اراضی در شهرستان سامان هدفمند شود/ لزوم برخورد با خرید و فروش‌های سودجویانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سامان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: یکی از اهداف مهم توسعه صنعت گردشگری جذب سرمایه، اشتغال و رونق اقتصادی است اما این مهم نباید به گونه‌ای باشد که موجب بی بند و باری، هنجارشکنی و بی‌توجهی به ارزش‌های حاکم و باورهای دینی مردم شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به حجم بالای گردشگر در این شهرستان کلیه دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و امنیتی می‌بایست ضمن فراهم کردن امنیت و آسایش گردشگران بر نحوه فعالیت تورها و اردوهای گردشگری، ویلاهای اسکان مسافر و ورزش‌های قایق‌رانی و رفتینگ در رودخانه زاینده‌رود نظارت کامل داشته و با هر آنچه که می‌تواند زمینه‌ساز هنجارشکنی و فساد باشد برخورد کنند.

واگذاری اراضی در شهرستان سامان هدفمند شود

وی در ادامه به موضوع تصرفات اراضی در شهرستان سامان اشاره و بیان کرد: با توجه به کمبود اراضی در این شهرستان باید ترتیبی اتخاذ شود تا واگذاری زمین به مردم هدفمند گردیده و با افرادی که صرفاً برای خرید و فروش و کسب سود، زمینی را خریداری و سپس آن را برای مدت زمانی طولانی بلا استفاده رها می­‌کنند برخورد شود.

بهرامی با بیان اینکه اراضی شهرستان سامان جزو بیت‌المال و از سرمایه‌های مردم این منطقه به حساب می‌آیند، خاطرنشان کرد: احصای اراضی این شهرستان می‌­تواند یکی از مصداق‌های بارز مانع‌زدایی از تولید و اشتغال باشد که در سال جدید مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

مشکلات باغداران با همکاری همه دستگاه‌ها حل شود

رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به کشت و برداشت درصد زیادی از تولیدات بادام کشور در شهرستان سامان اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مشکلات مرتبط با کشاورزی و باغداری در این شهرستان حل و فصل گردد.

وی از آمادگی دستگاه قضایی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان به منظور حل مشکلات باغداران و کشاورزان شهرستان سامان خبر داد و گفت: استقلال دستگاه قضا مانعی برای ارتباط میان مسئولان این دستگاه با سایر مدیران ادارات و نهادهای اجرایی نیست.

بهرامی در پایان اظهار داشت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید ضمن حفظ و حراست از بیت‌المال در جهت حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف عالی نظام ید واحده باشیم.

گفتنی است، در آیین تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان سامان اسحاق علیدوستی به عنوان رئیس جدید این دادگستری منصوب و از زحمات مصطفی شکاریان ریاست پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول