اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان بوشهر باشد

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان استان بوشهر باشد.

اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان بوشهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان،  ابراهیم رضایی در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد اشتغال‌های جدید در نیروگاه اتمی بوشهر و تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی اظهار داشت: استان بوشهر میزبان این صنایع است و جوانان این استان باید در اولویت اشتغال در این صنایع باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان اضافه کرد: برای سهمیه استخدامی جدید در نیروگاه اتمی بوشهر وقتی که متوجه اجحاف در حق جوانان استان بوشهر شدیم بلافاصله موضوع را از طریق مسVولان نیروگاه اتمی و سازمان انرژی اتمی با جدیت پیگیری کردیم.

رضایی خاطرنشان کرد:‌ تلاش ما این بوده که اولویت با نیروهای بومی باشد چرا که هم به نفع جوانان استان بوشهر است و هم به نفع این صنایع است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: با توافقات صورت گرفته مقرر شد اولویت استخدام با جوانان بومی استان بوشهر باشد و در صورتی که تخصصی در استان بوشهر وجود نداشته باشد، از دیگر استان‌ها نیرو بگیرند.

 رضایی در مورد تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی نیز گفت: این فاز از مرحله ساخت وارد مرحله بهره‌برداری شده است و اولویت جذب باید با نیروهای بومی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نظارت جدی بر این موضوع از حق همه جوانان استان بوشهر از عسلویه و کنگان گرفته تا سایر نقاط استان و . . . دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول